رئیس پلیس آگاهی قم عنوان کرد؛

کشف محموله ۷۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در قم

سرهنگ کرمی گفت:حدود ۷۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در قالب ۳۹۰ بشکه از خودروهای کامیون کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ احمد کرمی،رئیس پلیس آگاهی قم،گفت:در راستای اقدامات انتظامی مشخص شد سه دستگاه کامیون کشنده حامل محموله‌های نفت سفید قاچاق بوده و با عبور از محور مواصلاتی استان قم قصد تخلیه آن را در یکی از استان‌های هم‌جوار دارند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 رئیس پلیس آگاهی استان قم در ادامه با اشاره به کشف حدود ۷۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در قالب ۳۹۰ بشکه از خودروهای کامیون،افزود:در بررسی سیم‌های پلمپ هر سه کامیون مشخص شد متهمان به طرز ماهرانه‌ای آن‌ها را بریده و مجدداً ترمیم کرده‌اند.

وی با بیان این که کامیون‌ها ظاهراً هیدروکربن بارگیری اما حامل نفت سفید قاچاق و عازم کشور پاکستان بودند،عنوان کرد: راننده‌ها با تغییر مسیر قصد داشتند محموله‌های قاچاق را با عبور از قم به استان هم‌جوار منتقل کرده که شناسایی و خودروها توقیف شدند.

سرهنگ کرمی ارزش محموله‌های مکشوفه قاچاق را در مجموع حدود ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ح

۷۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در قم کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار