دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه موقت اهوازاز همه مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز  گفت: در پی سال‌ها مجاهدت، شهادت‌طلبی، تحمل سختی‌ها و حصر دشمن امت سرافراز و انقلابی ایران وارد چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود این نصر و فتح بسیار بزرگی است که از سوی خداوند متعال نصیب مردم ایران شده است.

وی بیان داشت: آنچه انقلاب اسلامی را تا امروز استوار و پابرجا نگه داشته است چند عامل بوده که باید این عوامل را شناخت و آنها را حفظ کرد گفت:ایمان مردم مسلمان ایران به ارزش‌های دینی و معنوی و تعالیم اهل‌بیت عصمت و طهارت یکی از این عوامل بوده است بر همین اساس این مردم عاشق شیوه و مرام رهبری شدند که خود این رهبری نیز یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: اینکه مردم رهبری حضرت امام را پذیرفتند و به او لبیک گفتند و ولایت‌فقیه از اساسی‌ترین عوامل به ثمر رسیدن انقلاب و حفظ آن تا به امروز بوده است به همین جهت است که همیشه گفته ایم ولایت‌فقیه محصول انقلاب اسلامی نیست بلکه این انقلاب است که محصول ولایت‌فقیه است.

وی با تاکید داشت: حضور همیشگی مردم در صحنه و پیوند با امام و رهبری، دشمن را تا به امروز متحیر کرده است و در پی یورش‌های متعدد و گوناگون دشمن به انقلاب و کشور، مردم ایران اسلامی استوار ایستادند و صبوری به خرج دادند مردم با الهام گرفتن از رهنمودهای امام راحل و امام حاضر توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

حاجتی گفت: آنچه تا امروز بسیار چشمگیر بوده است حضور مردان و زنان ما در صحنه های گوناگون برای دفاع از انقلاب اسلامی بوده است مردم نه تنها از اموال و دارایی‌های خود بلکه از جان و فرزندان خود هم برای پیروزی و حراست از انقلاب اسلامی مایه گذاشتند و جان‌فشانی کردند.

وی اضافه کرد:این انقلاب یک انقلاب مردمی است آن عاملی که تا امروز از انقلاب پاسداری کرده است مردم و اراده آنها بوده است مردم اگر در صحنه بمانند انقلاب اسلامی پا برجا می‌ماند همین اتفاقی که تا امروز افتاده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در دیدگاه حضرت امام و حضرت آقا، مردم ولی‌نعمت و صاحبان اصلی این انقلاب هستند تصریح کرد: انقلاب اسلامی و ایران اسلامی، خانه مردم است کسی که از این خانه باید حراست کند صاحب‌خانه است امروز این سنگر و این خانه مورد کینه و دشمنی‌های پی در پی دشمنان قرار گرفته است و چون گذشته نیاز به پاسداری دارد.

وی ادامه داد:مردم ایران از تمام قوم‌ها و طوایف برای پاسداری از انقلاب در میدان هستند امروز عمق استراتژیک انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده است و به اعتراف دشمنان علی‌رغم همه فراز و نشیب‌ها، پیشرفت‌ها شگرفی داشته است البته نقایصی هم موجود است و مردم از فساد و تبعیض شاکی هستند اما قدر داشته‌ها و دستاوردهای انقلاب را می‌دانند.

حاجتی در پایان تاکید کرد: باید مردم مثل همیشه هشیار باشند در صحنه باشند در روز 22 بهمن به میدان بیایند تا از انقلاب و کشور دفاع کنند پرچم این انقلاب در اهتزاز است و جهانی شده است باید در این سنگر بمانیم مردم در این سنگر مانده‌اند تا با این پایداری و استقامت، زمینه ظهور مصلح کل فراهم شود.

انتهای پیام/م

عمق استراتژیک انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.