انفجار هدفون در گوش پسر جوان هنگام تمرین بدنسازی+تصاویر

انفجار هدفون اپل در گوش پسر جوان حین تمرین بدنسازی دردسرساز شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در سال 2016 اپل از هدفون های بی‌سیم خود با نام ایرپاد رونمایی کرد. این محصول که در ابتدا منتقدین زیادی داشت، مورد استقبال فراوانی از سوی کاربران قرار گرفت و هم اکنون نیز فروش بالایی را تجربه می کند. به تازگی انفجار ایرپاد اپل در چندین رسانه منتشر شده و اپل در حال بررسی این موضوع است.

باتری را باید یکی از اصلی ترین مشکلات هدفون‌های بی‌سیم دانست. همانطور که می دانید هدفون های بی سیم نیاز به منبع انرژی و باتری جداگانه دارد. استفاده از باتری احتمال انفجار را افزایش می دهد و در گذشته شاهد انفجار برخی از گوشی‌های هوشمند بوده ایم که معروف ترین آن ها گلکسی نوت 7 است. با این وجود، انفجار یک دستگاه آیفون ۸ در دهان مرد چینی به تازگی در رسانه های خارجی خبرساز شد.

خطر از بیخ گوش صاحب هدفون بی‌سیم اپل گذشت+تصاویر

تا به امروز گزارشات زیادی در رابطه با انفجار هدفون منتشر نشده بود که به لطف اپل چنین موضوعی نیز رخ داده است. بر اساس گزارشی از WFLA، انفجار ایرپاد اپل را فردی به نام Jason Colon تجربه کرده است. این گزارش عنوان می کند که Colon در هنگام تمرین در باشگاه متوجه خروج دود از هدفون سمت راست می شود.

خطر از بیخ گوش صاحب هدفون بی‌سیم اپل گذشت+تصاویر

او به سرعت ایرپاد اپل را از گوش های خود خارج کرده و به دنبال کمک می رود. وی در زمان بازگشت، متوجه می شود که ایرپادش آتش گرفته و منفجر شده است. او اعلام کرد:من لحظه آتش گرفتن ایرپادم را ندیدم، ولی زمانی که برای بررسی آن برگشتم، با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. هدفون من کاملا سوخته بود. اگر ایرپاد در گوشم آتش می گرفت، مشکلات شدیدی را برایم به وجود می آورد.

سخنگوی اپل اعلام کرده که این موضوع را مورد بررسی قرار داده و نتیجه آن را در اختیار این فرد قرار می دهد. برای اطلاع از علت انفجار ایرپاد باید تا پایان تحقیقات توسط اپل منتظر بمانیم.

منبع:کلیک

انتهای پیام/

انفجار ایرپاد در باشگاه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.