پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیام مشترکی از مردم شریف استان اردبیل جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله بیست و دوم بهمن ، سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده روشن پیروزی و روز تجلی افتخار ، عزت ، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و گرامی داشت این روز سرنوشت ساز ، تکریم  و پاسداشت خون مطهر هزاران شهید سرافرازی است که برای به ثمر رسیدن انقلاب و کسب استقلال کشور از جان عزیز خود گذشتند.

امروز در آستانه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر تمامی مشتاقان به تعالی و عزت روز افزون این سرزمین الهی آماده می شوند تا  با حضور میلیونی در این همایش عظیم ، اقتدار، استقلال ، همدلی و وحدت بی مثال خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشته ، دیگر بار با آرمان های والای حضرت امام راحل ( ره ) ، رهبر جانباز و معظم انقلاب و شهدای والا مقام تجدید بیعت نمایند.

اینجانبان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، از مردم شریف و ولایی استان اردبیل برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان جشن پیروزی انقلاب اسلامی دعوت و از پروردگار قادر متعال مسالت می نماییم همواره ، عنایات خاصه خود را شامل ملت و کشور عزیز ما بگرداند.

انتهای پیام/ح

دعوت برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل

برچسب ها: راهپیمایی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.