آغاز عملیات ساخت پلاسکوی جدید به مناسبت دهه مبارک فجر

در پی اعلام قبلی سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اجرای عملیات ژئو تکنیک از دهم آذر ماه گذشته و عملیات خاکبرداری پلاسکو آغاز شد.

آغاز عملیات ساخت پلاسکوی جدید به مناسبت دهه مبارک فجربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یاری مدیر شرکت رامان گفت: با وجود مشکلاتی جهت صدور مجوزهای قانونی از سوی برخی مراجع مرتبط که با رایزنی‌های گسترده در حال مرتفع شدن آنها هستیم، عملیات خاکبرداری آغاز شده است.

وی با اشاره به تمرکز توان بنیاد مستضعفان برای اجرای هر چه سریعتر این پروژه، سرعت بخشی به عملیات خاکبرداری را منوط به همکاری مالکان سرقفلی ساختمان 5 طبقه برای تخلیه و تخریب هر چه زودتر ساختمان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه گروهی از ساکنان ساختمان پنج طبقه با مجریان پروژه هماهنگی و همکاری قابل تقدیری داشته اند ولی برای جلوگیری از کندی عملیات اجرایی این بخش پروژه نیاز به همکاری همه کسبه است تا برنامه زمان بندی پروژه با تاخیر و کندی مواجه نشود.

یاری با اشاره به حجم گسترده عملیات خاکبرداری که در نوع خود برای منطقه پر ترافیک کلان شهر تهران تقریبا بی سابقه است ضمن عذر‌خواهی از همسایگان مجاور ساختمان به جهت برخی مزاحمت های ناخواسته پیش آمده ابراز امیدواری کرد تا همه مردم و مسئولان این منطقه با ادامه همکاری با مجریان و دست اندرکاران به انجام پروژه کمک کنند.

وی درباره مهم‌ترین اقدامات انجام شده از آغاز اجرای پروژه را چنین توضیح داد: از 11 گمانه هر کدام به عمق 90 متر، تا کنون 360 متر، از 11 گمانه دستی جمعاً چهار گمانه جمعابه عمق کلی 120 متر تا کنون حفاری شده است و با توجه به تحویل رسمی پارکینگ اکبر به سایت پروژه دو دستگاه حفاری نیز به تجهیزات مستقر اضافه شده است.

وی افزود: اجرای این گمانه‌ها برای گرفتن نمونه خاک در بخش‌های عمیق زمین برای آزمایشات مکانیک خاک صورت گرفته تا نتایج آنها برای اعلام نظر و تأیید رسمی سازمان نظام مهندسی کشور ارسال شود.

یاری در پایان گفت: مدیران و کارکنان اجرایی پروژه با درک شرایط مالکان سرقفلی و شرایط محیطی شهری انشا الله پس از مرتفع شدن همه موانع و اخد مجوزهای قانونی بر اساس قول سعیدی کیا ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی دو سال بعد از صدور پروانه ساخت، ساختمان پلاسکوی جدید ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار