فقرساختارهای سینمایی اصفهان

عضو شورای اسلامی شهراصفهان گفت: باید فضای رشد سینما در اصفهان بیشتر فراهم شود چراکه نه تنها در دوره جشنواره فیلم فجر بلکه در همه ساختارهای سینما دچار فقر هستیم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شیرین طغیانی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت و گو با ویژه برنامه پرواز بسان سیمرغ گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان درباره کم تعداد بودن فیلم های اکران شده در جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: با توجه به بهره مندی اصفهان از مردم هنر دوست و هنر پرور و وجود سابقه درخشان در زمینه هنر در اصفهان یکی از ظرفیت هایی که باید در اصفهان ایجاد شود در زمینه هنر سینماست.

وی با بیان اینکه کم لطفی به سینما در اصفهان جای بحث دارد، افزود: مسئولان شهر باید به دنبال این موضوع باشند تا فضای رشد سینما در اصفهان بیشتر فراهم شود چراکه نه تنها در دوره جشنواره فیلم فجر بلکه در همه ساختار های سینما دچار فقر هستیم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه این مسئله سبب ایجاد احساس دوری در مردم ازسینما می شود، تصریح کرد: وقتی فضا فراهم نباشد و فردی برای تماشای فیلم دچار مشکل باشد، یا فیلم ها در دسترس عموم نباشد و یا سینما ها در جای خاصی از شهر متمرکز باشد این ضعف ها در درازمدت مردم را نسبت به سینما دلسرد کند.

وی بیان کرد: هم مدیریت شهری و هم سایر نهادها باید به رفع این مشکلات و ترمیم زیر ساخت ها در شهر بپردازند چراکه اگر بستر فراهم شود در سالهای آینده تعداد بیشتری از فیلم ها می توانند اکران شوند.

طغیانی درباره جشنواره فیلم کودک ادامه داد: اعضای شورای شهر به صورت 100 درصدی معتقد بودند با همه مشکلاتی که وجود دارد اما باید شرایط موجود حفظ شود چراکه این جشنواره نشان برتر اصفهان است و هیچ شهری در ایران ظرفیت برگزاری چنین رویدادی را ندارد.

وی با بیان اینکه هویت جشنواره فیلم کودک با اصفهان شکل گرفته است، ابراز کرد: در بودجه سال 97 شورای شهر اصفهان نیز این مسئله دیده شده است و در این رابطه ما با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار