اعلام آمادگی جامعه ورزش برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن

جامعه ورزش کشور همگام با دیگر اقشار آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کردند.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه ورزش کشور همگام با دیگر اقشار آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کردند.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان:

ملت ما طی 39 سال گذشته در تمام عرصه ها از ارزش های نظامش دفاع کرده، مطمئنا این روند را ادامه می دهد و فردا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگه زرینی را در تاریخ حمایت های خودش از نظام جمهوری اسلامی رقم خواهد زد و برای اینکه گام چهلم را بردارد، اعلام آمادگی می کند. امیدوارم ما هم بتوانیم به گونه ای حمایت و پشتیبانی کنیم که نظام با همان عزت و اقتدار مسیر توسعه را ادامه دهد.

جامعه ورزش هم در سراسر کشور با توجه به هماهنگی های انجام شده حضور بسیار پر رنگ و گسترده ای خواهد داشت. 

محمد بنا قهرمان سابق کشتی فرنگی :

امسال آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است،این یعنی مردم 40 سال پای انقلاب ایستادند، خیلی از پستی و ها و بلندی ها را مثل شرایط جنگ پشت سر گذاشتند و نشان دادند که این انقلاب ما و این شرایطی که انقلاب ما داشت با همه انقلاب های دنیا فرق دارد.
نه تنها امسال ، ان شالله صدمین سال انقلاب هم بخواهیم جشن بگیریم و باز هم مردم در صحنه حضور دارند و باید هم باشند.

افشین بیانگرد پیشکسوت کشتی :

ورزشکاران چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن همیشه در کنار مردم بودند و حضورشان در راهپیمایی فردا نیز دور از انتظار نیست.جامعه ورزشی در کنار مردم  در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

فدراسیون های ورزشی:

*باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از جامعه ورزش، خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران برای حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن دعوت به عمل آورد تا بار دیگر پایداری خود بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از مسوولان و نظام جمهوری اسلامی ایران را فریاد بزنند.

*فدراسیون فوتبال از جامعه فوتبال و آحاد ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت به عمل آورد.

*خانواده بزرگ تکواندو فردا (یکشنبه) همگام با مردم شهید پرور ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن شرکت می‌کند.

*كميته ملی پارالمپيک از مردم و پارالمپين ها برای حضور پرشور در راهپيمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

*جامعه ورزش جانبازان و معلولین نیز همگام با سایر آحاد ملت شریف ایران، فردا در راه پیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن حضور خواهد یافت و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق خواهد نمود.

*خانواده بزرگ والیبال روز یکشنبه همگام با مردم شهید پرور ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن شرکت می‌کند.

*حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه، تجلی پشتوانه مردمی نظام است و جامعه بزرگ کشتی نیز فردا (یکشنبه) در کنار مردم همیشه در صحنه در این راهپیمایی شکوهمند شرکت می کند.

*کمیته ملی المپیک طی فراخوانی از ملت همیشه در صحنه ایران به خصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور درخواست کرد امسال نیز همچون گذشته با حضور  گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعتی دوباره با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی،شهدای عزیز و مقام معظم رهبری،ولایت مداری،بصیرت،وحدت و همبستگی خود را در قبال رهبر و کشور خود به جهانیان اثبات کنند.

*سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به نمایندگی از عموم قهرمانان ، مدال آوران،پیشکسوتان وورزشکاران تاریخ ایران،ازعموم ملت شهید پرور وچامعه گرانقدر ورزش ایران دعوت می نماید تا با حضور پرصلابت و دشمن شکن خویش در راهپیمایی عظیم و با شکوه یوم الله بیست و دوم بهمن ماه ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل(ره) خمینی کبیر,انقلاب اسلامی،شهدای گلگون و تجدید بیعت با ولی امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه ای دامت برکاته،مشت محکمی بردهان یاوه گویان استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بزنند.

انتهای پیام/

اعلام آمادگی جامعه ورزش ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار