اجرای نمایش زیر پوست شهر در زندان

نمایش خیابانی زیر پوست شهر که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان بوشهر تولید شد با موضوع آسیب‌های اجتماعی در زندان بوشهر به نمایش درآمد.

اجرای نمایش زیر پوست شهر در زندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارگردان نمایش زیر پوست شهر  ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به  بررسی ناهنجاری‌های اجتماعی با دیدگاه هنرمندان و جلوگیری از این بحران‌ها اظهار داشت: طلاق، اعتیاد، فضای مجازی  و خشونت از مهمترین آسیب‌های اجتماعی است که در این راستا نمایش خیابانی زیر پوست شهر تدوین و  برای افزایش آگاهی مردم در سنین مختلف ارائه می‌شود.

محمد مظفری از نمایش میدانی زیر پوست شهر با موضوع آسیب‌های اجتماعی در زندان بوشهر خبرداد و افزود: این نمایش که با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری  کل استان بوشهر تولید و اجرا شده  در دو بند زنان  و زندانیان مرد 17 تا 25 سال اجرا شد که با استقبال و مشارکت آنها دراجرای نمایش همراه شد.

کارگردان نمایش زیرپوست شهر با اعلام اینکه طلاق، اعتیاد، فضای مجازی، خشونت و خودکشی از جمله آسیب‌های اجتماعی مطرح شده دراین نمایش است خاطر نشان کرد: شیوه اجرای نمایش به گونه‌ای است که بسیاری از زندانیان با مشارکت در اجرای نمایش تجربیات خود را بیان کردند.

این هنرمند با اشاره به اینکه آمار بالای بعضی از جرایم در جامعه،  لزوم انجام برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را بیشتر از همیشه ثابت کرده،خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی برای ورود به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شد.

مظفری با قدردانی از توجه ویژه معاونت اجتماعی دادگستری بوشهر به‌خاطر توجه جدی به هنر، به‌خصوص هنر تئاتر در موضوع  پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  افزود: تئاتر به عنوان رسانه‌ای مردمی و زنده می‌تواند در این زمینه بیشتر از این نیز نقش آفرینی کند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری نیمدری سبز با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های این سازمان مردم نهاد در حوزه مسایل اجتماعی استان بوشهر است تاکید کرد: این نمایش که در مناطق مختلف شهر بوشهر اجرا شده  قرار است در دیگر نقاط استان بوشهر نیز به اجرای عمومی درآید.

انتهای پیام/ م

نمایش زیر پوست شهر در زندان اجرا شد

برچسب ها: تئاتر ، هنرهای تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.