مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد؛

۲۲ بهمن رویدادی عزت آفرین و وحدت بخش در عرصه تاریخ انقلاب

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد در پیامی ضمن دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمائی باشکوه ۲۲ بهمن رویدادی عزت آفرین، حماسی، وحدت بخش و دشمن شکن درعرصه تاریخ انقلاب است.

عباس محمدی مدیرکل فرودگاه های استان یزد در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پیام دعوت خود را از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن به شرح زیر بیان کرد؛

بسمه تعالی
بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر، یادآورِ ثمره مجاهدت‌ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خویش گذشته؛ ملتی رشید و صبور که از رهبر زمانشان آموختند مجاهده، ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار، حمایت از مظلوم و رهائی از بند وابستگی مادی گرایان، اساسی‌ترین مفاهیم در مسیر جلب هدایت الهی است.

این روزِ بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خود در گردنه‌ها و منزلگاه‌های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حراست کرده و آن را گرامی داشته‌اند. در این میان، درخشش این حرکت مستمر، ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و نقطه عطف آن راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن است که رویدادی عزت آفرین، حماسی، وحدت بخش و دشمن شکن در عرصه تاریخ انقلاب و به ویژه طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

امروز در حالی به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که متقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (ع) گشته است، نزدیک می‌شویم که ایران اسلامی در سایه هدایت‌های داهیانه فرزند برومند آن بانوی دو عالم، یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه و جهان به شمار می‌رود و در مسیر تعالی و توسعه متوازن قرار دارد. مسلماً این امر با همت، وحدت و همدلی آحاد مردم شریف ایران به ویژه یزدی‌های متدین و سخت کوش فراهم شده است.

اینجانب نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره آن روز‌های خجسته و سرنوشت‌ساز و نیز نکوداشت این حماسه بزرگ، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای جاوید به خصوص شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی را گرامی می‌دارم و به فداکاری‌های جانبازان، ایثارگران و آزادگان عزیز ارج می‌گذارم و از درگاه خداوند بزرگ، توفیق و سربلندی همه مردم ایران در پاسداری از ارزش‌های راستین انقلاب را مسئلت می‌نمایم و ضمن حضور در صف منسجم هم‌استانی‌های فداکار و صبور، از همه‌ی مردم شریف دارالعباده یزد برای شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت می‌نمایم.

عباس محمدی
مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد

انتهای پیام/ ا

راهپیمایی22 بهمن نقطه عطف ایام الله دهه فجر

برچسب ها: راهپیمایی ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار