محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های هزار و چالوس در ۲۲ بهمن ۹۶

رئیس پلیس راه استان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه از امروز تا فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۱۲ فردا ۲۳ بهمن ماه از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج به چالوس گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ یک شنبه ۲۲ بهمن از مرزن آباد به سمت کرج و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن آباد و بالعکس بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ یکشنبه ۲۲ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده است.

وی افزود: از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲۴ همان روز‌ها با اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد موتورسیکلت در جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه تا ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ممنوع است.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به تمهیدات و تدابیر ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که همزمان با سراسر کشور در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: پلیس انقلابی همواره آماده جانفشانی و ایثار در راستای اعتلای این انقلاب است.

سردار میرفیضی ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در استان از همه اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار استان دعوت کرد تا بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حمایت همه جانبه خود را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه دشمنان نظام و خودفروختگان داخلی اعلام کنند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی ۲۲ بهمن  در جاده‌های مازندران  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار