دانشگاهیان در یوم‌الله ۲۲ بهمن میثاقی دوباره خواهند بست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جامعه دانشگاهی در یوم‌الله ۲۲ بهمن با امام و شهدا میثاقی دوباره خواهند بست.

دانشگاهیان در یوم‌الله ۲۲ بهمن میثاقی دوباره خواهند بست به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و دعوت از دانشگاهیان استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و یکی از دستاوردهای مهم انقلابی است که در بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

وی بیان کرد: امروز ما اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمانشاه اعم از مسئول، استاد، کارمند و دانشجو از برکات این دانشگاه که نهادی انقلابی است استفاده می‌بریم و چه خوب است که در قدردانی و قدرشناسی از این دستاورد بزرگ علمی، آموزشی و پژوهشی انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲بهمن در سال ۹۶ که در پیش است دوشادوش سایر اقشار ملت ایران اسلامی و مردم فهیم کرمانشاه حضور داشته باشیم.

 حبیبی کرد: ضمن حضور در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به فرمایش مقام معظم رهبری «امسال، تماشایی خواهد بود»، در آغاز چهلمین سال از عمر انقلاب با امام (ره) و شهدا تجدید میثاقی دوباره خواهیم بست.

انتهای  پیام/ز

راهپیمایی 22بهمن ماه در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار