گفتند می‌آیند، آمدند؛

الوعده وفا/حضور مردم قزوین در راهپیمایی 22 بهمن 96+ تصاویر

مردم فهیم و انقلابی استان قزوین آمدند و باز هم حماسه‌ای از جنس وحدت، یکرنگی و همدلی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امروز در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه آمدند تا بگویند بر سر عهدشان هستند.

الوعده وفا

در راهپیمایی امروز پیر و جوان و مرد و زن، یک صدا و یک دل در حمایت از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فریاد سر دادند و با مشت‌های گره کرده و صدایی رساتر از همیشه شعار الله اکبر، خمینی رهبر، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را فریاد زدند.

مردم استان قزوین امروز در فجر ۹۶، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جشن نشستند، همه به خیابان آمدند و در بهار انقلاب بار دیگر شکوه و عظمت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

الوعده وفا

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ امروز در بیش از ۱۰۰ نقطه و مسیر استان قزوین با شکوه برگزار شد.

در قزوین هم امسال مردم از سه مسیر مسجد امام حسین (ع) پل طالقانی- میدان آزادی - خیابان شهداء – چهار راه شهداء، / مسجد ثارالله- میدان میر عماد، خیابان نادری ـ. میدان آزادی ـ. خیابان شهداء – چهار راه شهداء، و مسجدالنبی (ص) - میدان آزادی ـ. خیابان شهداء، چهار راه شهداء در راهپیمایی شرکت و بر این نکته تاکید کردند: که مردم شجاع و رشید استان قزوین، با اراده‌های پولادین و عزمی راسخ، استوار و پابرجا، با گام‌هایی بلند به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه و همصدا بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را ادامه می‌دهند.

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

الوعده وفا

 

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین + تصاویر

حضور کودکان و نوجوانان قزوینی در راهپیمایی + تصاویر

 

انتهای پیام/

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار