رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور :

22 بهمن نماد اقتدار ، همت و وحدت ملت جمهوری اسلامی ایران است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در بجنورد گفت: 22 بهمن نماد اقتدار ، همت و وحدت ملت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حجت الاسلام محمد جوادعلی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در سخنرانی 22 بهمن در بجنورد با بیان اینکه راه امام خمینی (ره)، شهدا، اولیاء و انبیاء و پیامبر اعظم امانت نزد ماست و ما باید امانتدار راه این عزیزان باشیم ، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با صلابت و اقتدار در روز 22 بهمن  همیشه با شکوه تر از سال های گذشته به صحنه می آیند و وحدت و همبستگی خود را به جهانیان نشان می دهند.

وی بابیان اینکه جان‌خواهیم داد و تاآخرین‌نفس حامی انقلاب و نظام هستیم، گفت: اصل انقلاب توسط مردم به وجود آمد و به پیروزی رسید و این امر به تعبیر امام خمینی (ره) یک معجزه الهی بود.

حجت الاسلام علی اکبری با تأکید بر اینکه مردم باوجود مشکلات و سختی‌ها پای انقلاب می‌ایستند و همچنان از کشور دفاع می‌کنند، گفت: اساس کار انقلاب بر حمایت مردم استوار است و مسئولان باید بدانند بارأی مردم در مسئولیت‌های خود قرار گرفتند و باید خدمت گذار خوبی برای مردم باشند.

 رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ملت بیدار و هوشیار ایران با تبعیت از رهبری عالی‌قدر توانسته تمامی دسیسه‌های دشمن را در نطفه خفه کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور اظهار کرد: جریانات اخیر به فتنه‌های گذشته دشمن شباهت زیادی داشت که بار دیگر ملت بیدار ایران آن را خنثی کردند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: ملت ایران بار دیگر با بصیرت خود به آمریکا، اسرائیل و لندن نشین ها پاسخ باصلابتی را در جریان اغتشاشات دادند.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که ملت بزرگ و شجاع ایران یکپارچه و متحدند و در برابر یاوه گویی های آمریکا و اسرائیل کوتاه نمی آیند.

در پایان سخنرانی قطعنامه 22 بهمن سال 96در خیابان دولت شهرستان  بجنورد قرائت شد و در این قطعنامه برحمایت از صنایع بازدارنده دفاعی و موشکی ، عزم و جزم مسولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی مقابله به مثل موثر در موضوع برجام و هسته ای و استیفای کامل حقوق و منافع ملی حمایت همه جانبه از جهان اسلام و جنبش های آزادی بخش و محور مقاومت در منطقه و هوشیاری مسولان در خصوص نفوذ اقتصادی و فرهنگی دشمن تاکید شد.

انتهای پیام/آ

سخنرانی حجت الاسلام علی اکبری در 22 بهمن

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.