نادرپور خبر داد

منزل مسکونی در سولقان طعمه حریق شد+عکس

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی از آتش سوزی در یک واحد مسکونی در محله سولقان به علت نامعلومی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم نادرپور افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی در یک واحد مسکونی در محله سولقان به سامانه 125،  بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 74 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به محله بالای سولقان، شهرک شهیدان، خیابان توحید 2 اعزام شدند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی گفت: یک واحد 80 متر مربعی در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، به دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده مجهز شدند و عملیات مهار شعله های  آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی اضافه کرد: با توجه به نفوذ دود ناشی از آتش سوزی به نقاط دیگر ساختمان، همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی خود را به داخل ساختمان رساندند و تعدادی از ساکنان را به محلی امن انتقال دادند.

 منزل مسکونی در سولقان طعمه حریق شد+عکس

نادرپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از اهالی ساختمان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش همه جانبه، شعله های آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر ساختمان، مهار و کاملا خاموش کردند.

انتهای پیام/

آتش سوزی ساختمان مسکونی در سولقان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار