نماينده ولي فقيه در استان همدان گفت: هویت ایرانی با انقلاب اسلامی بود که شکل گرفت.

تجلی هویت ایران در پرتو انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ،نماينده ولي فقيه در استان همدان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه اگر  انقلاب اسلامی نبود کسی جرأت دفاع از ناموس خود را نداشت افزود: انقلاب اسلامی ، آزادی و استقلال ملت بزرگ ایران را فراهم کرد.

 وی با اشاره به اینکه باید قدر دان انقلاب باشیم  ادامه داد: مردم همواره در صحنه هستند و از کشور ونظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تمام دنیا حماسه امروز را نظاره می کنند اظهار داشت: ازحضور مردم وهمه اقشار جامعه خرسند هستم.

 وی ادامه داد: از اینکه ساعت‌ها قبل، شما زنان و مردان و جوانان رشیدمان روی پا ایستاده‌اید من شرمنده هستم اما این کار شما برای انقلاب و اقتدار آن است.

آیت الله ‌محمدی بیان کرد: ایران ما در 40 سال قبل در جهان چه هویتی داشت و کجا آن را می‌شناختند، وضعیت گذشته نه تنها قابل تحمل نیست بلکه نمی‌شود آن را وصف کرد.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصاد و نیروهای مسلح و دانشگاه و... وضعیت خوب نبود اما الان ایران در بالاترین هویت خود قرار دارد، گفت: امروز از نظر نظامی قدرت جهانی هستیم.

وی بیان داشت: باید سرخود را بالا بگیریم  چراکه در عرصه بین‌الملل همه دنیا ایران اسلامی را می‌ستایند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: آن اسرائیلی که در 6 روز جنگ کشورهای عربی را شکست داد، امروز به برکت انقلاب و خون شهدا ذلیل شده است و میان لبنان و خودش دیوار می‌کشد.

وی افزود:اگر انقلاب اسلامی نبود هیج کسی جرأت نداشت از ناموس خود دفاع کند؛ 4 تا داعشی را فرستادند مجلس شورای اسلامی و چند نفر از هموطنان شهید شدند و پاسخ آن‌ها را فرزندان سپاهی آن‌چنان دادند که فکرش را هم نمی‌کردند.

انتهای پیام/ج

شکل گیری هویت ایران  در بسترانقلاب اسلامی

 

برچسب ها: مراجع تقلید ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.