روزی که تماشایی شد

امروز ملت سرافراز ایران به ویژه مردم متدین، مومن و قدرشناس یزد ۲۲ بهمنی تماشایی خلق کردند و باردیگر با حضور بی نظیر خود در جشن ۳۹ سالگی انقلاب با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فاطمه سرسنگی پیرزن با صفای یزدی که عصا زنان در مراسم راهپیمایی شرکت کرده بود در خصوص انگیزه خود از حضورش گفت: آمده ام در سن ۷۲ سالگی تا هم تجدید خاطره‌ای از حضورم در تظاهرات سال ۵۷ داشته باشم و هم مشتی محکم به دهان دشمنان این انقلاب بزنم.

این مادربزرگ یزدی افزود: مسئولان بدانند که این مردم فقط به عشق رهبر خود آمدند.

روزی که تماشایی شد
سینا رضا زاده کارگر زحمتکش یزدی که به اتفاق همسر و فرزند خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود اظهار داشت: با خانواده ام آمدم تا بگویم هرچند مشکلاتی در این کشور وجود دارد، اما این مشکلات را باید با هم دلی و وحدت حل و فصل کرد و به دشمنان مستکبر علی الخصوص آمریکا اجازه نخواهیم داد تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و بین مردم و حکومت فاصله بیاندازند.

وی تصریح کرد: ترامپ بداند که باید این بزرگ نمایی ها را برای ملت‌هایی در آورد که از او و دولتش ترس و وحشت دارند نه برای ملت ایران که از هیچ چیز جز خدا ترس و واهمه‌ای ندارد و اگر بخواهد دست به حماقت بزند جواب پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

محمد رضا سلطان پور از وکلای جوان یزدی هم در خصوص علت حضورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراز داشت: آمده ام تا به ترامپ بگویم اگر چه همه ترفند‌ها را برای نا امیدی نسل من از این کشور و نظام به کار گرفتید، اما نسل من هرگز از این انقلاب نا امید نخواهد شد چرا که امروز به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه افتخار می‌کنیم و برایم لذت بخش است که اگر روزی مسئولان این کشور دست بوسی انگلیسی‌ها و آمریکائی را می‌کردند و ملت را با این کار تحقیر می‌کردند امروز به برکت انقلاب اسلامی آنان هستند که در برابر ملت ما در جهان تحقیر می‌شوند.

روزی که تماشایی شد
سمیه دشتی دانش آموز پایه دوم متوسطه هم با ابراز خرسندی از حضور در بین راهپیمایان گفت: به نمایندگی از دانش آموزان شهیدی که سنگر درس و دانش را برای حفاظت و حراست از این کشور و نظام رها کرده و جان خود را بر سر اعتقادات خویش هدیه کردند دراین راهپیمایی شرکت کردم تاضمن ادای احترام به خون آن عزیزان از جان فشانی و رشادت هایشان قدردانی کرده و من هم سهمی کوچک در حراست این نظام مقدس داشته باشم.

وی افزود: با تمام وجود بار دیگر با تمامی شهدا عهد بسته و به آنان قول می‌دهم در راه دفاع از این انقلاب ذره‌ای کوتاهی نکنم.

انتهای پیام/ص

حضور تماشایی یزدی ها در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
درود برمادر یزدی که همواره در راهپیمایی ها شرکت گسترده دارد
آخرین اخبار