22بهمن روز اتحاد،انسجام و وحدت ملی مردم ایران است

امام جمعه گچساران در راهپیمایی امروز در شهرستان لنده گفت: 22بهمن روز اتحاد و انسجام و وحدت ملی این مردم است که می تواند خنثی کننده توطئه های پی درپی دشمنان باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ امام جمعه شهرستان گچساران گفت: روز 22بهمن روز انسجام و وحدت کلمه ملت در پایبندی به انقلاب اسلامی است که در این روز ملت ایران حماسه آفریدند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در مراسم روز 22بهمن شهرستان لنده، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: آنچه که امروز داریم مرهون کسانی است که با استقامت و پایدار در زیر شکنجه های سفاکان ساواک ایستاده و در مقابل طاغوت با نثار خون خود درخت تنومند و 40ساله انقلاب را آبیاری کردند.

وی افزود: اتحاد و انسجام و وحدت ملی این مردم است که می تواند خنثی کننده توطئه های پی درپی دشمنان باشد و باید این مهم روز به روز تقویت شود.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: اگر راه را به درستی طی کنیم هرچه دشمن دام تند باشد هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی تاکیدکرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نمونه روشنی از عشق به انقلاب و رهبری است که سال به سال با حضور تاریخی در تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار خواهد ماند.

حجازی اظهارکرد: اگر بحث انحراف اخلاقی و انحطاط فکری در جامعه ایجاد شد گمان نکنید که فرزندان خودتان در امان هستند چرا که این معضل جدی و فراگیرخواهدبود و دشمن بدون شک از این فرصت استفاده خواهدکرد.

امام جمعه شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: مشکلات معیشتی مردم و بحث آسیب های آنان چنان جدی است که مسئولان باید به فکر این مردم باشند.

وی تاکیدکرد: باید برای تحقق اندیشه های انقلاب اسلامی در جامعه تلاش و آن را به نسل جوان کشور منتقل کنیم.

حجازی خاطر نشان کرد: در مقابل دشمن باید با اقتدار ایستاد تا دشمن سو استفاده نکند ولی در مقابل دوستان باید با رافت و مهربانی رفتار کرد.

انتهای پیام/ش

باید در مقابل دشمن با اقتدار ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.