تغییر تحولات را با سعه صدر انجام می‌دهم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تغییر و تحولات را با سعه صدر انجام می دهیم هر چند در مقابل آن مقاومت‌هایی وجود دارد باید بازارآیی کنیم و کمک به فضای جدید داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در اولین نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما دگردیسی سیاسی را در حوزه جهانی تحت تاثیر قرار داد و این دستاورد بزرگ منشا خدمات بزرگی در کشور ما شد.

وی گفت: شما با آمارها و ارقام آشنا هستید و امروز می‌بینید که فرصت‌های ما در گذشته چه بود و امروز در کجا هستیم چرا که این ملت باید در عرصه بین‌الملل حرف برای گفتن داشته باشند پس می‌توانید بپرسید و مشاهده کنید که در گذشته کجا بودیم و اکنون کجا هستیم آن روز ثروت ما را به تاراج می‌بردند اما امروز هر چه داریم متعلق به جوانان همین کشور است.

احمدی افزود: چشم‌انداز فرا روی ملت ایران بسیار روشن است امروز در گردنه‌های آخر هستیم و نمود آن را در عرصه سیاسی و بین‌المللی می‌بینیم.

وی گفت: ما هنوز در حوزه هوا فضا و نانو و حوزه زیرساخت‌ها و در حوزه آموزش عالی کجا بودیم و الان کجا هستیم، برای مثال با بهره برداری از بیمارستان‌های استان میانگین تخت‌های بیمارستانی ما برابر با میانگین جهانی می‌شود که این تنها یکی از دستاوردهای انقلاب است.

احمدی افزود: چه کسی فکر می‌کرد که گاز به قلعه رییسی و دیشموک برسد که ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و اکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: آن چه که امروز غرب را وحشت زده کرده قدرتی است که مانند هیچ یک از ابرقدرت‌ها نیست و مستقل و متکی به ملت خود در حال پیشرفت است که خبرنگاران باید در این راه توانمندی‌ها را برای مردم تبیین کنند و البته کاستی‌ها را نیز بگویند.

وی در ادامه از رسانه به عنوان مولفه اصلی جامعه مدنی یاد کرد و گفت: این رسالت به این بزرگی ملاحظاتی دارد و رسانه‌ای که به منافع ملی فکر می‌کند به مردم امید می‌دهد و به مفهوم این است که فراتر از دیگران می‌بیند و غایت آن توسعه و بالندگی جامعه است.

وی افزود: اما همیشه متذکر می‌شدند که ناامیدی در مسیر شیطان است و کسی که امید می‌دهد بستر حرکت و جهش را در جامعه ایجاد می‌کند.

احمدی عنوان کرد: اگر به دنبال امید دادن باشیم فراتر از لایه‌ها می‌بینیم و شرایط جامعه ایجاد می‌کند که با امید دادن بیشتر به دنبال وحدت و برادری و برابری برویم.

وی استان را سرشار از قابلیت‌ها دانست و گفت: این استان دلسوزانی می‌خواهد که سرمایه‌ها را به سمت مسیر توسعه هدایت کند استانی که در چهار راه شریانی کشور قرار دارد و باید از اقلیم ویژه و موهبت‌های طبیعی به خوبی استفاده کرد.

این مسوول گفت: بهترین ایالت‌های آمریکا شاید هر کدام یکی از ویژگی‌ها و فرصت‌های این استان را داشته باشد خداوند به ما همه چیز داده تا حرکت کنیم و ببینیم که از تقسیم‌بندی های گرمسیری و سردسیری چه عاید استان شده است.

وی وظیفه رسانه‌ها را خیلی مهم دانست و گفت: قلم خود را روی چیزهای کوچک نگذارید و اهداف بزرگ داشته باشید تا بتوانید در کار خود موفق باشید.

احمدی افزود: مشکلات به اندازه‌ای نیست که بتوان یک شبه آن را حل کرد بلکه اراده می‌خواهد تا بسترها را فراهم کنیم که یکی از آن‌ها پشتکار و دادن فرصت برابر به همه است لذا شما باید یک سوال را از خود کنید که آیا اگر جای فلان مسوول بودم درست عمل می‌کردم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: باید بسترها را فراهم کنید که هیچ کسی بدون زحمت و کار نمی‌تواند به جایی برسد بنابراین با قلم‌های خود می‌توانید بسترها و فرصت‌ها را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که باید واقع بین باشیم افزود: وضعمان خوب شده اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید برای بیکاری فکری کرد و همه باید دست به دست هم داده و برای توسعه استان همت به خرج دهیم.

احمدی بیان کرد: باید کمک کنیم تا نخبگان کنار هم بیایند و با قلم خود برای پیشرفت استان وحدت ایجاد کنیم.

وی گفت: نگاه ما باید وصل کردن باشد نه فصل کردن رسانه دلسوز ما افراد را به دور هم جمع می‌کند و بیاییم این نگاه را داشته باشیم که کاستی‌ها را بگوییم اما نیش نزنیم که اخوت‌ها و برادری‌ها را از بین می‌برد.

احمدی با بیان این که من مدیر اجرایی استان هستم افزود: این تغییر و تحولات را با سعه صدر انجام می‌دهیم هر چند در مقابل آن مقاومت‌هایی وجود دارد باید بازارآیی کنیم کمک به فضای جدید داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

انتقاد کنیم ولی نیش نزنیم

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.