حضور گسترده مردم شهرستان بستان آباد در راهپیمائی 22 بهمن

حضور گسترده مردم شهرستان بستان آباد در راهپیمائی امروز 22 بهمن بی نظیر بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت اسلام سید رضا رضوی در حاشیه راهپیمائی امروز 22 بهمن بستان آباد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه، با بیان منویات مقام معظم رهبری در راهپیمائی امروز با حضور گسترده مردم جامه عمل بخود پوشاند گفت:راهپیمائی امسال با شکوه تر از سال های قبل بود.

رضوی با بیان اینکه این حضور وظیفه مسئولان را برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر سنگین می کند افزود:امیدواریم مسئولان در حد و شن مردم برای حل مشکلات آنها قدم بردارند.

وی راهپیمائی امروز را باطل السحر تمامی توطئه های دشمنان از روز اول عنوان کرد و افزود:این حرکت پر خروش مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

امام جمعه بستان آباد پیام راهپیمائی امروز را برای دوستان پیام صلح و امیدواری عنوان کرد و افزود:پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده نصرت الهی در قرآن کریم است.

وی ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمائی امروز گفت:بنابه استقبال مردم برای برگزاری راهپیمائی در اقسا نقاط این شهرستان، راهپیمائی 22 بهمن امسال در شهر تیکمه داش نیز برگزار شد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز حضور گسترده مردم این شهرستان را جواب دندان شکن بر یاوه گوئی های دشمنان عنوان کرد.

دکتر محمد وحدتی گفت:حضور مردم در این راهپیمائی علرغم کاستی های که گاها در خدمت رسانی ها به مردم مشاهده می شود نشان از پایبندی آنها به انقلاب اسلامی است.

وی حضور مردم در این راهپیمائی ها را پشتوانه محکم برای مسئولان برای حضور مقتدرانه در عرصه های بین المللی عنوان کرد.

فرماندار بستان اباد نیز با اشاره به اینکه در این راهپیمائی حضور روستائیان و بسیجیان و خانواده شهداء و ایثارگران و اقشار مختلف مردم را پر شور تر از سال های قبل عنوان کرد و افزود:پیام این حضور وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.

سیدعلی موسوی حسینی گفت: حضور چشمگیر مردم در راهپیمائی نشان داد که مردم دست از آرمان های انقلاب اسلامی بر نداشته و پایبند به خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمائی امروز 22 بهمن در شهرستان بستان آباد در شهر بستان آباد و تیکمه داش با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حضور جوانان در این راهپیمائی نشان از عشق و علاقه آنها به انقلاب اسلامی و آرمان های آن می باشد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان بستان آباد

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.