با حضور لاریجانی؛

افتتاح ایستگاه پانزدهم متروی شیراز

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، پانزدهمین ایستگاه خط یک متروی شیراز با عنوان جانبازان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پانزدهمین ایستگاه خط یک متروی شیراز با عنوان جانبازان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، به بهره برداری رسید.

در این مراسم اسدالله حاجی‌زمانی مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز بیان کرد: ایستگاه جانبازان متروی شیراز یکی از ۲۰ ایستگاه مترو است که حدود ۵ هزار مترمربع زیربنا دارد.

وی تصریح کرد: این ایستگاه شامل تجهیزات ویژه، از جمله سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق خاص مترو، تهویه و دفع دود و همچنین اتاق‌های برق LPS است.

اسدالله حاجی‌زمانی با بیان اینکه هزینه عملیات اجرایی و تجهیز این ایستگاه حدود ۵۰ میلیارد تومان است، اضافه کرد: ایستگاه جانبازان حدود ۱۴ متر عمق داشته و دارای ۲ طبقه شامل طبقه منفی یک و تراز سکو است.

وی تصریح کرد: به دلیل تراکم جمعیتی منطقه پودنک (بولوار مدرس) امیدواریم این ایستگاه، نسبت به دیگر ایستگاه‌های خط یک دارای مسافر بیشتری بوده و با افتتاح این ایستگاه از میزان ترافیک محور بلوار مدرس نیز کاسته شود.

شهردار شیراز نیز در مراسم بهره برداری از ایستگاه مترو جانبازان از مجلس درخواست کرد: فرمول مناسبی برای اینکه دولت تضمین‌های لازم برای استفاده از فاینانس در تکمیل خطوط مترو به بانک‌ها بدهد، را تدوین کند.

انتهای پیام/ن

افتتاح ایستگاه پانزدهم متروی شیراز با حضور لاریجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار