راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت ملت و دولت است

عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت، همدلی و انسجام ملت و دولت است که با حفظ این وحدت بر تمامی مشکلات پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: با حفظ وحدت و انسجام در جامعه به راحتی می‌توان بر تمام مشکلات کشور فائق آمد.


وی بیان کرد: مهمترین مساله این است که با وحدت، انسجام و اجماع می‌توان مشکلات اجتماعی و اقتصادی را رصد و با الهام از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای حل آن‌ها قدم برداشت.


وی تصریح کرد: مهمترین محور وحدت ملت ایران رهبر معظم انقلاب است و باید در حول این شخصیت دینی و تربیت یافته مدرسه قرآنی با هماهنگی کامل حرکت کنیم.
وی افزود: با حفظ وحدت، انسجام و اقتدار به عنوان راه مقدس ملت بزرگ ایران و شهدا که همان راه اسلام و قرآن است می‌توان به پیشرفت و توسعه رسید.
عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه که در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن زاهدان با خبرنگار ایرنا گفت: وگو می‌کرد، افزود: بالاترین و مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حفظ حیات انقلاب و اراده ملت بزرگ ایران بر تداوم راه امام و پاسداری از آرمان‌های شهداست.
حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار داشت: حضور منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران برای فتح قله‌های اقتدار در عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر وحدت ملی و انسجام ملت بزرگ ایران برای رویارویی با تهدید‌ها و یاوه گویی‌های ترامپ و کسانی که دستشان به خون امت اسلام آلوده است.
وی افزود: وحدت و ایستادگی آحاد ملت ایران در مقابل تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام پیام روشن راهپیمایان ۲۲ بهمن است.
وی تصریح کرد: اگر از سرمایه و دستاورد‌های انقلاب به شایستگی بهره گیریم در همه عرصه‌ها به پیروزی خواهیم رسید.
عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که در سایه حضور باشکوه و اقتدار آفرین ملت ایران توانسته در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.
وی اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی دستاورد غیرت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد امروز منظور شرکت و سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به زاهدان سفر کرده است.

انتهای پیام/گ

حضور حجت الاسلام ابوترابی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار