دیدار تراکتور سازی – الاهلی از نگاه ای اف سی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های تراکتور سازی و الاهلی ،تیم عربستانی را یکی از قوی ترین تیم های غرب آسیا توصیف کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر آستانه دیدار تیم های تراکتور سازی ایران و الاهلی عربستان سعودی، سایت ای اف سی در گزارشی کوتاه به استقبال این بازی رفت و نوشت، تراکتور سازی ایران و الاهلی عربستان سعودی اولین بازی مرحله گروه خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2018 ،روز دوشنبه در ورزشگاه السیب برگزار خواهند کرد، این دو تیم برای سومین بار است که با هم دیدار می کنند.


تراکتور سازی دو سال پیش در آخرین حضورش در این مسابقات به جمع 16 تیم برتر رسید، در حالی که یک سال پیش از آن (سال 2015) آنها برابر حریف روز دوشنبه خود یک بار شکست خوردند و یک بار مساوی کردند، در بازی رفت الاهلی 2-0 پیروز شد و بازی برگشت 2-2 به پایان رسید. آن سال الاهلی صدرنشین گروه و تیم ایرانی حذف شد.


الاهلی فصل گذشته با عمر السومه، مهاجم تیم ملی سوریه، در برابر دروازه حریفان قدرتمند ظاهر شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت اما در این مرحله برابر پرسپولیس ایران شکست خورد.

کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان سال 2012، بهترین عملکرد الاهلی است و این تیم مسابقات امسال را به عنوان یکی از قوی ترین تیم های مطقه غرب آسیا آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

الاهلی یکی از قوی ترین تیم های غرب آسیا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار