راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های مختلف استان فارس امروز در امنیت کامل برگزار شد.

وی اظهار داشت: باید به مردم فارس سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و این حضور پرشورشان درجشن پیروزی انقلاب را تبریک گفت، و خدا را شاکریم که ملت ایران در سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی امروز بار دیگر توطئه‌های دشمنان خود را خنثی کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواستند ملت ایران حضوری گسترده در راهپیمایی داشته و اقتدار خود را به نمایش بگذارند، به همین دلیل توطئه‌های بسیاری را انجام دادند که خوشبختانه با بصیرت و آگاهی این مردم، نقشه‌های آنان خنثی شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی شهروندان گفت: خوشبختانه مردم نیز همکاری و هماهنگی خوبی با نیروی انتظامی دارند و بیشتر کار‌ها را خود مردم انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ثمره این تلاش‌ها برگزاری باشکوه و در امنیت کامل راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌ها و شهر‌های مختلف استان فارس همزمان با سراسر کشور بود.

سردار گودرزی اظهار کرد: شب گذشته با همکاری نهاد‌های مختلف از جمله راهنمایی و رانندگی اقدام به پاکسازی خودور‌ها در مسیر راهپیمایی کرده و تمهیدات لازم برای رفاه و امنیت راهپیمایان به طور کامل انجام شد.

گودرزی گفت: با توجه به اشراف نیروی انتظامی مطمئن بودیم که امروز هیچ مشکلی در زمان برگزاری راهپیمایی صورت نخواهد گرفت، با این وجود ماموران پلیس تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم انجام دادند.

وی در پایان با تقدیر از حضور گسترده و باشکوه مردم شهرستان‌های استان فارس در راهپیمایی امروز تاکید کرد: این حضور پرشور بسیاری از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرده و دل‌های دوستان ایران را شاد کرد.
انتهای پیام/ر

تقدیر فرمانده انتظامی فارس از حضور گسترده مردم فارس در راهپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.