اجرای عملیات 3طرح آبرسانی در استان ایلام

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام گفت: 2 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های آب منطقه ای در استان ایلام هزینه شده است.

اجرای عملیات 3طرح آبرسانی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ذوالفقار مهدی زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام بیان کرد:  2 هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار برای انجام سه طرح آبرسانی این استان در دهه فجر امسال هزینه شده است.

مهدوی زاده اظهار کرد:این طرح ها شامل شبکه آبرسانی به اراضی دشت عین خوش، پروژه ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب سد کنگیر و سامانه انتقال آب از سدهای کنگیر و دویرج به سد انحرافی نهر عنبر است.

مهدی زاده در مورد اعتبار این طرح نیز گفت: منابع مالی این طرح به مبلغ یک هزار میلیارد ریال توسط بانک توسعه اسلامی هزینه شده است.
وی افزود: پروژه بعدی طرح ایستگاه پمپاژ، خط انتقال آب و شبکه فرعی سد کنگیر است که اجرای آن آب مورد نیاز یک هزار و 800 هکتار از اراضی منطقه را تامین کرده است.
مهدوی زاده اضافه کرد: این طرح شامل یک واحد ایستگاه پمپاژ با دبی انتقال 2 مترمکعب آب در ثانیه و با ارتفاع 155 متر و 65 کیلومتر لوله گذاری و 12 ایستگاه فرعی انتقال است.
 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام ادامه داد: برای تامین برق این ایستگاه 25 کیلومتر خط انتقال برق ایجاد و در مجموع برای تکمیل کل پروژه 700 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

 

انتهای پیام/با

 

اجرای طرح آبرسانی در استان ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.