افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات وابسته

نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر و ماشین‌آلات وابسته امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات وابستهبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات وابسته امروز (دوشنبه 23بهمن) با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه، تجارت برپا شد. در این نمایشگاه بیش از یکصد و بیست و پنج شرکت داخلی و خارجی ضمن عرضه جدیدترین تولیدات و خدمات خود با فناوری‌های روز این حوزه نیز آشنا می‌شوند.

در کنار شرکت‌های داخلی حاضر در نهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات وابسته شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، چین، هندوستان، برزیل، آفریقای جنوبی، آذربایجان و ترکیه نیز جدیدترین تولیدات و تجهیزات خود را عرضه کرده‌اند.

در این نمایشگاه انواع قیر‌های پلیمری، رنگی، طبیعی، اصلاح شده، صنعتی، جاده‌ای و صادراتی، عایق سفید، ژئوممبران، ژئو تکستایل، انواع آسفالت‌های گرم، سرد، رنگی و پلیمری تجهیزات دانه‌بندی، جایگزین‌های نوین آسفالت، تکنولوژی‌های نانو، مظروف‌سازی و انواع ماشین آلات سنگ‌شکن به نمایش گذاشته شده است.

قرار است هم زمان با روزهای برگزاری این نمایشگاه هیئت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری چند کشور خارجی از نمایشگاه بازدید و با شرکت‌های داخلی وارد مذاکرات تجاری شوند.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات وابسته که نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد یافته است با هدف معرفی توانمندی‌ها و برنامه‌های این حوزه، بهره‌گیری از پیشرفت‌های تکنولوژیکی، افزایش طول عمر رویه‌های آسفالتی، بهبود کیفی عملیات اجرایی و اصولی پروژه‌های عمرانی، بالابردن سطح کیفی تولید قیر و اصلاح آن جهت مصرف داخل و صادرات قیر استاندارد و بازارهای هدف خارجی، اراده فناوری‌های نوین، بومی‌سازی دانش فنی کالا‌ها و خدمات کشورهای پیشرفته دنیا، معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد فضای مناسب جهت رایزنی‌های تجاری مستقیم مابین خریداران و تولیدکننده برپا شده است.

صنعت قیر و آسفالت در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است به طوری که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در سال‌های آینده قیر و آسفالت و فرآورده‌های فعلی این حوزه جای خود را به نوع جدیدی از قیر و آسفالت با کیفیت‌های بسیار بالایی بدهند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار