آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد؛

مسئولان وضعیت اقتصادی و حقایق معیشت مردم را درک کنند

آیت الله نوری همدانی گفت:مسئولان تمام همت خود را برای خدمت به کار گیرند و حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت لله نوری همدانی، صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم از حضور پرشور و کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و گفت: مردم ایران مردم وفادار و مومن هستند و باید قدر این مردم متعهد را دانست.

آیت الله نوری همدانی افزود: این مردم پیامشان این بود که ما این نظام را حفظ کرده و بر عهد خود با امام و شهدا پابرجا هستیم. حضور جوانان و نوجوانان نشان دهنده این بود که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز عظمت این انقلاب و نظام ولایی را درک کردند.

وی بیان کرد: مسئولان تمام همت خود را برای خدمت به کار گیرند و حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و به فکر خدمت باشند. باید قدر این جوانان دانسته شود و زمینه اشتغال و ازدواج آنان فراهم شود و ان‌شاءالله همه اینها با وحدت و همدلی در حول محور رهبری قابل حل است.

وی ادامه داد: مسئولان محترم ما چه وظیفه سنگینی در مقابل این وفاداری مردم دارند، با توجه به همه مشکلات ولی دست از نظام و انقلاب و رهبری برنمی‌دارند.

استاد حوزه علمیه قم پیام دوم این حضور حماسی را خطاب به دشمن دانست وخاطرنشان کرد: دشمن بداند مردم در نگهداری این نظام و انقلاب مقاوم‌تر شده و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نخواهند داد و دشمنان این ملت بهتر است دست از این دشمنی بردارند و تغییر روش دهند و این ملت بزرگ و انقلابی را بهتر بشناسند.

انتهای پیام/ح

مسئولان با خدمت پاسخ ملت را بدهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.