صادقی: هندبال ایران استراتژی ندارد

مربی و کارشناس هندبال گفت: متاسفانه هندبال ایران هیچ استراتژی ندارد تا مدیران آن را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان صادقی مربی و کارشناس هندبال در گفتگو با رادیو  درباره حضور هندبال ایران در آسیا اظهار کرد: شاید اولین حضور ما در بازی های آسیایی کره جنوبی به گونه ای بود که گمان می کردیم برای رسیدن به چنین سطحی باید مدت ها کار کنیم. زیرا چین، کره جنوبی، کویت و چند کشور آسیایی دیگر واقعا قدرتمند بودند. هندبال ایران به مرور زمان پیشرفت کرده است. سرعت زیادی نداشتیم و سال ها طول کشید تا به مقام های آسیایی دست پیدا کنیم. تعویض های مدیریتی ۶ سال اخیر و برنامه ریزی ها دست به دست هم داد که نتوانیم از نیروهای خوب هندبالی خود بهره بگیریم.

او تصریح کرد: هندبال ما همیشه حسرت برخی از مسابقات را می خورد و در فکر آینده است. چون برنامه، لیگ منظم و استراتژی نداریم. هندبال آن گونه که باید، معرفی نشده است. اکثر هندبالیست های ما در کشورهایی بازی می کنند که نمی دانیم اوضاعشان چطور است. به دلیل این که حامی مالی خوب در ایران وجود ندارد این ورزشکاران در ترکیه، رومانی و ... بازی می کنند.

صادقی اظهار کرد: از طرفی تیم های جوان و پایه وجود ندارند. در دوران ریاست مهدوی، برای مناطق مختلف و استان ها برنامه ریزی هایی صورت گرفته بود. همه چیز دست به دست هم داده تا ما نتوانیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

مربی هندبال تاکید کرد: ورزش علم و صنعتی است که باید بررسی شود. ما در هندبال هیچ استراتژی کاملی که مدیر موظف به انجام آن باشد، ندارد. با ریاست رحیمی همه چشم به راه بودند که تغییرات جدیدی با حضور نسل جدید و افراد تحصیل کرده بوجود آید، اما این طور نشد.

کارشناس هندبال بیان کرد: خرداد و تیر سال ۹۷ مسابقات نوجوانان و جوانان پیش رو داریم و از دو سال پیش تا کنون هیچ سرمایه گذاری برای تیم های این رده های سنی انجام نشده است. سایر کشورها بودجه، سرمایه گذاری و برنامه بهتری از ما دارند و مقام می آورند.

انتهای پیام/

اظهارات صادقی درباره وضعیت هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار