تذکر جدی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیزر و پرتاب اشیاء

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست هماهنگی امروز دوشنبه نسبت به استفاده از لیزر توسط تماشاگران و پرتاب اشیاء و استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا تذکر داد.

تذکر جدی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیزر و پرتاب اشیاءبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سیوا کومار از سنگاپور در نشست هماهنگی، به موارد مختلفی از آئین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ویژه در بخش مسئولیت‌های دو تیم و هواداران آنها و مسائل انضباطی و امنیتی اشاره کرد.

از جمله مواردی که مورد تذکر جدی ناظر مسابقه بود و خواستار برخورد سریع و قاطع پلیس نسبت به آنها شد، استفاده از لیزر، پرتاب اشیاء به داخل زمین و استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا به هر شکل بود.

گفتنی است، باشگاه پرسپولیس نیز پیش از این با بیان این موارد در قالب مصاحبه سرپرست باشگاه، از هواداران خواسته بود ضمن حضور پر شور در ورزشگاه برای تشویق سرخپوشان از چنین اقداماتی خودداری کرده و در همکاری با نیروهای انتظامی، حراست و همچنین کانون هواداران باشگاه جلوی اقدام افراد دیگر که حتی ممکن است در شمایل هوادار پرسپولیس پنهان شوند را بگیرند.

انتهای پیام/

قوانین سختAFC  با هواداران متخلف در لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار