محکومیت عرضه کنندگان غیرمجاز مرغ زنده به حبس تعزیری

رئیس اداره دامپزشکی گتوند از محکومیت متصدیان 3 واحد عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده در این شهرستان به 6 ماه و 15 روز حبس تعزیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، مسلم همتیان، رئیس اداره دامپزشکی گتوند با اشاره به بازدید بهداشتی بازرسان این اداره از مراکز عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده در سطح این شهرستان بیان داشت: در این بازدیدها 3 مرکز متخلف شناسایی و به 6 ماه و 15 روز حبس تعزیری محکوم شدند.

وی با بیان اینکه دامپزشکی متولی بهداشت و مسئول صیانت از حقوق شهروندان در خصوص مصرف فرآورده‌های خام دامی است اذعان کرد: در این زمینه کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی اقدام به بازرسی از مراکز تولید و عرضه فرآورده خام دامی می‌ کنند.

همتیان از شهروندان خواست بمنظور حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از کشتار غیرمجاز دام و طیور پرهیز کرده و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده عرضه هرگونه فرآورده خام دامی غیربهداشتی با اداره دامپزشکی گتوند به شماره 061-36324940 تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/گ

شناسایی 3 واحد عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده در گتوند

برچسب ها: دامپزشکی ، دامداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.