خانم‌ها بخوانند؛

شوره سر را با راهکار‌های خانگی تارومار کنید

عارضه شوره سر برای بسیاری از بانوان آزار دهنده است و بانوان با راهکار‌های در دسترس و خانگی می‌توانند این معضل را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد مهم‌ترین مسائل بهداشتی، درمانی و مهارت زندگی که خانم‌ها باید بدانند را در اختیار آنها قرار دهد.

شوره سر از جمله مواردی است که بسیاری از بانوان را آزار می‌دهد و آنها همواره به دنبال راهی هستند تا این مشکل را برطرف کنند در اینجا به معرفی راهکارهای خانگی و در دسترسی می‌پردازیم که سبب رفع شوره سر می‌شود.

سرکه سیب، شوره سر را از بین می‌برد

برای از بین بردن شوره سر مقدار مساوی از سرکه سیب و آب گرم را با یکدیگر مخلوط کنید و به طور یکنواخت بر روی پوست سرتان بریزید و پس از گذشت چند دقیقه سرتان را بشویید.

شوره سر را با راهکار‌های خانگی تارو مار کنید

جوش شیرین، شوره سر را ازبین می‌برد

کمی جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و و به صورت شامپو بر روی موهایتان بزنید همچنین می‌توانید کمی جوش شیرین را به طور مستقیم بر روی موهایتان بمالید و سپس آن‌را با آب بشویید.

شوره سر را با راهکار‌های خانگی تارو مار کنید

تاثیر مثبت شنبلیله بر روی پوست سر

شنبلیله سرشار از مواد مغذی است و همین موضوع سبب تقویت پوست سر و رفع شوره سر می‌شود دانه شنبلیله را به مدت یک شب خیس کنید و سپس آن‌را آسیاب کنید و سپس آن‌را به مدت ٤٥ دقیقه بر روی سر خود بزنید.

شوره سر را با راهکار‌های خانگی تارو مار کنید

به پوست سرتان روغن نارگیل بزنید

یک ساعت قبل از استحمام کمی روغن نارگیل را بر روی مو‌های خود بزنید.

شوره سر را با راهکار‌های خانگی تارو مار کنید

خاصیت ضد قارچی مخلوط سیر و عسل برای پوست سر

سیر خاصیت ضد قارچی دارد و همین موضوع سبب ازبین بردن باکتری‌های سر می‌شود چند حبه سیر را بکوبید و با کمی عسل مخلوط کنید و بر روی پوست سرتان بمالید.

شوره سر را با راهکار‌های خانگی تارو مار کنید

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار