معاون سینمایی ارشاد اسلامی لرستان:

۸ هزار لرستانی آثار منتخب جشنواره فیلم فجر را تماشا کردند

معاون سینمایی ارشاد اسلامی لرستان گفت: بیش از ۸ هزار لرستانی به تماشای سی‌وششمین دوره فیلم‌های جشنواره فجر نشستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرید رحمتی، با اشاره به استقبال بی‌نظیر شهروندان از اکران فیلم‌های جشنواره فجر،گفت: خوشبختانه امسال شهروندان لرستانی استقبال بی‌نظیری را از فیلم‌ها به عمل آوردند که بایستی از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این استقبال بی‌نظیر سبب می‌شود سال‌های آینده با برنامه‌ریزی بهتر و انتخاب فیلم‌های جذاب‌تر اقدام به اکران فیلم‌های جشنواره فجر نماییم.

معاون سینمایی ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ کودک از استان به صورت رایگان به تماشای فیلم نشستند، افزود: در سانس بزرگسالان نیز به طور میانگین در هر سانس ۳۰۰ نفر حضور داشت که در مجموع می‌توان گفت: بیش از ۸ هزار نفر به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند.

رحمتی بیان داشت: در برخی سانس‌ها به دلیل استقبال بالای تماشاچیان، صندلی‌های اضافه در سالن تعبیه می‌شد به‌نحوی‌که گاهی تعداد تماشاگران یک فیلم در یک سانس به بیش از ۴۰۰ نفر می‌رسید.

وی با اشاره به نمایش ۱۸ فیلم جشنواره طی ۳۲ سانس، گفت: طی ۱۰ روز اکران ۲۷ سانس مختص بزرگسالان و پنج سانس نیز با حضور کودکان و نوجوانان داشتیم.

معاون سینمایی ارشاد اسلامی لرستان گفت: در حاشیه اکران فیلم‌های جشنواره، برنامه‌هایی همانند برگزاری مسابقه عکاسی، برگزاری محافل نقد فیلم، برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان و تقدیر از عوامل و کارکنان سینما نیز انجام شد.

انتهای پیام/د

بیش از ۸ هزار لرستانی به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.