امین‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم در یوم الله 22 بهمن به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند/ مسئولان براساس فرمول اقتصاد مقاومتی مشکلات را رفع کنند

دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: مردم به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند و اکنون وظیفه مسئولان است که براساس فرمول اقتصاد مقاومتی مشکلات را مرتفع کنند.

مردم در یوم الله 22 بهمن به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند/ مسئولان براساس فرمول اقتصاد مقاومتی مشکلات را رفع کنندالهام امین‌زاده دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: ملت به تکلیف خود در حمایت از نظام عمل کرد. مردم ما چهل سال است که در صحنه حضور دارند و  نسبت به تمامی مسائل هوشیارند.

دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به قدرت مثال زدنی مردم در لحظه‌ شناسی و برخورد با دشمنان خارجی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که مردم در حاشیه و بی‌تفاوت نیستند بلکه نقش اصلی را دارند؛ اینکه یک ملت آگاهی و هوشیاری لازم را در برخورد با مسائل داخلی و بین‌المللی داشته باشد، اهمیت فراوانی دارد.

امین‌زاده بیان کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی این انتظار وجود دارد که کارهای نیمه تمام در تمامی حوزه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... سرعت بیشتری پیدا کند و دولت با مشارکت مردم اهداف را پیش ببرد.

عضو شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی الگویی را به جامعه جهانی معرفی کرد که خارج از نظام‌های سوسیالیستی و کاپیتالیستی بود؛ این نظام جدید توانست روی پای خود بایستد و در هر دهه‌ای با انواع و اقسام هجمه‌ها و خصومت‌ها روبرو بوده است.

وی با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی یکی از عناصر مهم حل مشکلات است، گفت: مردم به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند و اکنون وظیفه مسئولان است که بر اساس فرمول اقتصاد مقاومتی مشکلات را مرتفع کنند.

امین‌زاده با اشاره به غرض ورزی دشمنان خارجی و رسانه‌های آ‌نان در پوشش راهپیمایی 22 بهمن گفت: استکبار جهانی و اذنابش سعی می‌کنند هر مشکل کوچکی را به عنوان مسئله‌ای بزرگ مطرح کنند و دیدیم که سعی در سرپوش گذاشتن بر حرکت میلیونی مردم در راهپیمایی اخیر داشتند.

عضو شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی تأکید کرد: کسانی که در داخل متولی فضای مجازی هستند باید بتوانند به درستی حضور مردم را نشان بدهند.

وی درباره شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: این شورا تغییرات مربوط به دروس مقاطع تحصیلی را بررسی می‌کند تا علوم انسانی در کشور بر اساس نیاز‌ها، برون سازی و اسلامی بودن پیش برود.

امین‌زاده اظهار کرد: این شورا در واقع ارزیابی دروس دانشجویان در رشته‌های مختلف علوم انسانی را بر عهده دارد و به تازگی هم مقطع کارشناسی زبان روسی را مورد بررسی قرار دادیم که دروس جدیدی هم پیشنهاد و پذیرفته شد تا دانشجویان با ایده و دید بازتری در این رشته تحصیل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
مردم درسختترین زمانها بوظیفه خود همواره عمل کردن چون بزندگی اشرافی وغیرشرعی خونکردن و از مسئولین هم تقاضای رسیدگی بیشتر به امور معیشتیشونو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
مردم ایران به دور از مشکلات اقتصادی با حضور در راهپمایی 22 بهمن اقتدار خود را ثابت کرند ما مردمی خوبی داریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
اقصاد مقاومتی کمک بزرگی به رشد اقتصاد میکنه و تا حدود زیادی مشکل بیکاری بر طرف میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
زنده باد ایران و ایرانی
آخرین اخبار