ظرفیت اتوبوس‌های کاشان-اصفهان افزایش ‌می‌یابد

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: شرکت اتوبوس‌رانی جدیدی برای مسیر کاشان-اصفهان تأسیس می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی صلواتی  در خصوص کمبود ظرفیت خطوط حمل و نقل اتوبوس مابین کاشان و اصفهان، اظهار داشت: در ایام پیک آخر هفته، با افزایش تقاضای مسافران کاشان اصفهان مواجه هستیم که مشکلاتی را به همراه دارد.

وی با بیان این که حل این مشکل، مستلزم حضور سرمایه‌گذار جدید است، افزود: در همین راستا شرکت سرمایه‌گذار جدید در حال طی مراحل اخذ مجوز بوده و با آغاز فعالیت شرکت، مشکل کمبود ناوگان در ایام اوج سفر، حل خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به چالش‌های موجود و مشکل مکان برای ایجاد شرکت جدید، ادامه داد: در حال رایزنی با شهرداری کاشان هستیم تا این شرکت در پایانه مسافربری کاشان مستقر شود.

صلواتی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم انجام مراحل اداری، نمی‌توان تاریخ دقیقی برای شروع به کار این شرکت تعیین کرد اما امیدوار هستیم تا پایان سال این موضوع به نتیجه برسد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.