ارسال 47 اثر به نخستين جشنواره فيلم كوتاه دانشجويی كردستان

دبير نخستين جشنواره فيلم كوتاه دانشجويی كردستان از ارسال ٤٧ اثر به دبيرخانه اين جشنواره از سوی فيلمسازان استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عدنان زندی دبير نخستين جشنواره استانی فيلم كوتاه دانشجويي شامگاه دوشنبه در اختتامیه نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه دانشجویی(ریگا) در پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر رشته سینما را راه‌اندازی کرده است و در این راستا نیز برپایی جشنواره استانی فيلم كوتاه دانشجويی یک ضرورت بود.

 وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموختگان مراکز علمی کاربردی مجاز به شرکت بودند و در مجموع ٤٧ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبير نخستين جشنواره فيلم كوتاه دانشجويي كردستان از حمایت‌های ویژه حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر و انجمن سینمای جوانان استان تقدیر کرد و افزود: امیدواریم سایر دستگاه‌های متولی امر و تمامی دلسوزان حوزه فرهنگ و هنر جوانان فیلمساز را در راستای خلق آثار در این عرصه یاری نمایند.

شهین سیف رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های علمی و آموزشی برای تقویت رشته سینما در این مرکز دانشگاهی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم این جشنواره با تقویت هرچه بیشتر در سنوات آنی برگزار شود.

در ادامه این مراسم نیز از جلال نصیری، مسعودمرادسلیمی، زانیار لطفی و صمد وطن‌خواه به عنوان پیشکسوتان عرصه فیلمسازی در استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ د م

برپایی جشنواره استاني فيلم كوتاه دانشجويي یک ضرورت بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.