استقرار ۲۴ اکیپ راهداری در جاده‌های گلستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۲۴ اکیپ راهداری با تجهیزات و امکانات مورد نیاز برف روبی و شن و نمک پاشی به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ عادل مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: سامانه بارشی از نیمه‌های شب گذشته وارد استان شد به طوری که از ساعت ۲ تا ۶ بامداد امروز بارش خفیف برف در منطقه درازنو شهرستان کردکوی داشتیم.

وی با اشاره به اطلاعیه هواشناسی استان، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها بیش از ۳۰ سانتیمتر برف را در مناطق کوهستانی شاهد خواهیم بود.

عادل مصدقی در توصیه به شهروندان گفت: رانندگان از تردد غیر ضروری به خصوص در زمان شب از محور‌های کوهستانی خودداری کنند.

وی افزود: کسانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی استان را دارند، حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: رانندگان از سلامت فنی خودرو مانند، سیستم گرمایشی، برف پاک کن، چراغ‌ها و ترمز اطمینان حاصل کنند.

مصدقی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته آخرین وضعیت جوی و راه‌های استان را به اطلاع مردم می‌رساند.

انتهای پیام/م
 

۲۴ اکیپ راهداری در جاده‌های گلستان مستقر هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار