کی روش در لیست مسن ترین فاتحان جام جهانی

سایت سویداد آرژانتین از احتمال شکسته شدن رکورد دل بوسکه توسط مربیان مسن حاضر در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.

کی روش در لیست مسن ترین فاتحان جام جهانیبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت "سویداد آرژانتین " در آستانه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از احتمال شکسته شدن رکورد دل بوسکه توسط مربیان مسن حاضر در جام جهانی خبر داد.

12 سرمربی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها این شانس را دارند که با فتح جام جهانی رکورد "ویسنته دل بوسکه" را بشکنند.

"ویسنته دل بوسکه" در جام جهانی 2010 هدایت تیم اسپانیا را برعهده داشت و در آن زمان با 59 سال و 6 ماه قهرمان این رقابت ها شد و رکورد هلموت شون سرمربی آلمان در سال 1974 که با داشتن 58 سال و 9 ماه ژرمن ها را قهرمان کرد را زد.

در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه که فقط چهار ماه تا شروع آن باقی مانده است،اسکار تابارس سرمربی اروگوئه با 71 سال سن مسن ترین سرمربی حاضر در این رقابت هاست. خوسه پکرمان سرمربی آرژانتینی کلمبیا با 68 سال سن دومین مربی مسن که شانس بدست آوردن رکوردی جدید را دارد.

در این لیست 12 نفره ،وحید حلیلهودزیچ بوسنیایی 66 ساله سرمربی تیم ملی ژاپن و کارلوس کی روش سرمربی ایران ،برت فن مارویک سرمربی استرالیا و گرنوت روهر سرمربی نیجریه نیز هر سه با 65 سال و آگه هاریده سرمربی دانمارک با 64 سال سن قرار دارند.

همچنین فرناندو سانتوس سرمربی 63 تیم ملی پرتغال،هرنان داریو گومس 62 ساله و سرمربی پاناما،هکتور کوپر سرمربی 61 ساله مصر،آدام ناوالکا سرمربی 60 ساله لهستان و ریکاردو گارکا سرمربی 60 ساله پرو هم از مربیان مسن جام جهانی 2018 روسیه هستند.

انتهای پیام/


کی روش در لیست مسن ترین مربیان جام جهانی 2018 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Belgium
ایرانی
۰۶:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
در تیتر روزنامه های ورزشی امروز خواندم که اهالی فوتبال از یک کنایه کی‌روش به علی کریمی ناراحت شده اند و همگی سینه سپر کرده و به حمایت از وی برخواستند . ولی همگی وجدان بیدار را زیرپا گذاشته و یک طرفه به پیش قاضی رفته واین آقایان ماه محرم چها که نمیکند ؟ جناب کریمی و دیگر آقایان اگر جای کی‌روش بوده و اینقدر به ایشان هجمه وارد می‌شد چه واکنشی نشان می‌دادند . اگر شما به تیمی می‌روید و مربی هستید برای موفقیت تیم خواسته های خود را عملی نمیکنید ؟ آیا کی‌روش با این خواسته های خود تیم را به راحتی به جام جهانی نبرده ؟ که در دوران آقایان برای برنده شدن جانمان در می آمد و با دور دنیا مسابقه می‌دادیم تا به جام جهانی برویم . البته هیچ مربی تمام دانستهای خود را یکجا در اختیار کشوری خارجی نمی‌گذارد .و برای مربیان ما هم کسر شأن میشود که بروند از وی کسب علم کنند . البته ماشاالله خودشان صاحب سبک هستند ! عزیزان شما اگر یک کالای معمولی پیدا کنید ولی یک نشان معروف را روی آن ببینید آن را فوراً می‌خرید . امروز هم نشان تیم ملی ما کی‌روش است . چون هم جنس اروپایی هاست .وبخاطر اوست که در آسیا اولین هستیم .چرا از باشگاه‌های ما در آسیا خبری نیست قابل توجه مربیان وطنی . بیاید مربی تیم ملی خود را دلسرد نکنیم .چون پیروزی برای وطن می‌ماند و شکست برای مربیان صاحب سبک .و کی‌روش هم پول خود را می‌گیرد و میرود . اینقدر سنت گرا نباشیم در فوتبال امروزی علم حرف اول را می زند پاینده ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
برای کی روش متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
فقط علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
سن و سال مهم نیست مهم توانایی و بلد بودن علم روز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
بهترین تیم ایران
بهترین مربی ایران
بهترین ترکیب ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
فقط علی کریمی
آخرین اخبار