دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چایپاره

کلاهبردار حرفه ای ( م . ط ) اهل خوی در چایپاره دستگیر و روانه زندان شد.

دستگیری کلاهبردار حرفه ای  در چایپارهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ کلاهبردار بزرگ و حرفه ای اهل شهرستان خوی با نام ( م . ط ) که اقدام به کلاهبرداری از اشخاص ، در شهرهای شمال آذربایجان غربی  می کرد با دستور دادستان چایپاره دستگیر و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شد .

نجاتی دادستان چایپاره  گفت :  این متهم  با جعل عناوين متعدد  از قبيل كارمند دادگستری ، اداره اطلاعات ، مامور آگاهی ، و سپاه پاسداران با شگردهای خاص  با همكاری چند نفر در شهر قره ضيالدين و حومه و شهرهای مختلف از جمله پلدشت و خوی به صورت گسترده اقدام به كلاهبرداری از فعالين ميدان دواب و اصناف مختلف و دامداران و ... می كرد  با  دستورات قاطع دادستانی و تلاشهای ضابطين انتظامی دستگير و پس از و انجام تحقيقات گسترده و  پس از مواجهه حضوری با شکات  و اقرار صريح به اقدامات مجرمانه تفهیم اتهام شد و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد .

دادستان چایپاره با بیان اینکه این کلاهبردار با درست کردن شکل و شمایل موجه ،   جا زدن خود به عنوان مامور و یا کارمند ، اعتماد مردم را به خود جلب میکرد افزود :  نامبرده اجناس و احشام مردم را از دستشان در می آورد سپس متواری می شد.

به گفته دادستان چایپاره این متهم در آخرین اقدام خود قصد داشت 88 راس دام یک نفر را از چنگش در بیاورد که با اقدام به موقع مانع از کار مجرمانه وی شد.

دادستان چایپاره از عموم شهروندان خواست مواظب اشخاصی مثل اين فرد کلاهبردار  باشند و ادعاهای آنها مبنی بر انتصاب به هر ارگانی به  هيچ كس اعتماد نكنند .

تاکنون 6 نفر از این کلاهبردار شکایت کرده اند و هنوز میزان کلاهبرداری وی مشخص نشده اما پیش بینی می شود میزان کلاهبرداری وی بسیار قابل توجه باشد .

دادستان چایپاره از اهالی چایپاره و شهرستانهای همجوار از جمله خوی و پلدشت و دیگر شهرستانها خواست اگر از این شخص شکایتی دارند در اسرع وقت در دادسرای چایپاره اعلام شکایت کنند .

انتهای پیام/ح

دستگیری یک کلاهبردار در چایپاره

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.