عکاسی با رنگ و بوی مهربانی

مقارن باسال نو؛ برای نخستین بار مسابقه عکاسی مهربانانه در زنجان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی گفت: مسابقه عکاسی مهربانانه به منظور دعوت عمومی برای ارسال آثار عکاسی در مورد موضوع پرورش دیدگاهی مهربانانه‌تر با جامعه، محیط زیست و ... طراحی شده است.

محسن اجلی با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت سال نو برگزار می‌شود، افزود: به 6 اثر از آثار ارسالی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه کلبه مهربانی در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی خود و در ادامه کمپین‌های که در سال‌جاری برگزار کرده است از عموم هموطنان دعوت می‌کند که در این مسابقه شرکت کنند.

وی اظهار کرد: پرورش دیدگاه مهربانانه با جامعه و محیط زیست و ...، با خود مهربان و دیگران رفتاری مهربانانه داشتن، مهربانی را از مهربانان الگو گرفتن، مهربان بودن و نقش آن در سلامتی، با همه مهربان بودن و پرورش خصوصیات مهربانانه از جمله اهداف این مسابقه است.

اجلی با بیان اینکه داوری مسابقه عکس مهربانانه به دو صورت مجزا صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد :عکس های دریافت شده در طول برگزاری مسابقه، ابتدا در معرض داوری عمومی گذاشته می‌شود و پس از پایان مهلت مسابقه، هیأت داوری، به داوری آثار ارسالی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از طریق هیأت داوران در این جشنواره انتخاب می‌شوند، عنوان کرد: علاوه بر این افراد سه نفر از کسانی که بتوانند بیشترین میزان رأی مثبت بازدیدکنندگان را در شبکه‌ اجتماعی به دست بیاورند، به عنوان برنده داوری مردمی نیز معرفی خواهند شد.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی ادامه داد: زمان برگزاری مسابقه از 23 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 23 اسفند ماه ادامه دارد.

عضو هیات مدیره خانه خیرین استان افزود: مؤسسه خیریه کلبه مهربانی با ایجاد فضایی اختصاصی، این امکان را فراهم آورده‌ است که شرکت‌کنندگان با ثبت مشخصات خود، عکس‌ها را به ادمین کانال مؤسسه خیریه کلبه مهربانی ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

مسابقه عکاسی در زنجان

برچسب ها: عکاسی ، فیلم سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.