صدای ماندگار در زنجان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان از برگزاری همایش گویندگی و دوبلاژ «صدای ماندگار» با حضور نصرالله مدقالچی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، موسوی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به این که این همایش در روز جمعه 27 بهمن‌ماه سال‌جاری و محل برگزاری همایش در سالن کنفرانس فرهنگسرای زندگی پارک بانوان برگزار خواهد شد گفت : هنرجویان برای شرکت در همایش تخصصی دوبله و گویندگی می‌توانند در این همایش ثبت‌نام کنند.
وی با بیان این که این همایش با حضور دوبلور مطرح کشوری استاد نصرالله مدقالچی برگزار می‌شود افزود : متقاضیان اطلاعات مربوط به همایش و اخبار تکمیلی را تا روز برگزاری از طریق وب‌سایت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان (http://farhangi.zanjan.ir/Default.aspx?tabid=233) و همچنین کانال تلگرامی @ZanjanFarhangi پیگیری کنند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری هزینه شرکت در این همایش تخصصی را 12 هزار تومان به ازای هر شرکت‌کننده اعلام کرد و گفت : علاقه مندان به شرکت در این همایش این مبلغ را باید به شماره حساب 0105662070006 نزد بانک ملی به نام باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زنجان واریز شود.
موسوی همچنین اظهار کرد: عکس اصل فیش واریزی خود را با ذکر مشخصات کامل خود تا تاریخ 25 بهمن‌ماه به مدیر کانال حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان به آدرس @FarhangiAdmin ارسال کنند.


انتهای پیام /ک


زنجان میزبان همایش صدای ماندگار

برچسب ها: جوانان ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.