آغاز ذخیره میوه شب عید در همدان

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان همدان از آغاز ذخیره میوه شب عید خبر داد.

آغاز ذخیره میوه شب عید در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مسعود سعیدی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان همدان با بیان اینکه امسال مشکل میوه در همدان نخواهیم داشت، گفت: امسال مسئولان  به موقع برای ذخیره میوه ورود کردند.

وی با اشاره به اینکه میوه های شب عید از جمله سیب به استان همدان وارد شده است ادامه داد: هم اکنون  پرتقال نیز  در حال ذخیره برای شب عید  هم استانی ها است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان همدان با اشاره به اینکه به زودی کارگروه تنظیم بازار تشکیل خواهد شد، گفت: عاملان توزیع میوه و مکان‌های توزیع به همراه قیمت در این جلسه تصمیم‌گیری و مشخص خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه زمان و مکان توزیع سبد کالا نیز به زودی تعیین می‌شود، اظهار داشت:  پس از اینکه سیستم توزیع سبد کالا از سوی وزارت رفاه برای اقشار آسیب‌پذیر اعلام شود، آمادگی توزیع به سایر فروشگاه‌ها را داریم.

سعیدی در خصوص توزیع برنج هم اضافه کرد: اگرشرکت بازرگانی، برنج در اختیار ما بگذارد، آمادگی توزیع با قیمت مناسب را داریم تا شهروندان در آستانه سال نو بتوانند از این خدمت نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ج


مشکلی برای میوه شب عید  همد ان وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.