مسابقات داژبال قهرمانی کشور در شیراز

پنجمین دوره مسابقات داژبال قهرمانی کشور در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی پاک‌فطرت مسئول کمیته استان‌های انجمن داژبال کشور گفت: این دوره از مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در روز‌های ۲۵ و ۲۶ بهمن ویژه آقایان بزرگسالان در شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: رشته ورزشی داژبال که چند سالی است در کشور طرفداران زیادی به خود جذب کرده، به سرعت در حال پیشرفت است و مسابقات جهانی و آسیایی آن نیز هرساله برگزار می‌شود.

پاک فطرت بیان کرد: از تمام ورزشکاران و ورزش دوستان دعوت می‌شود، در روز پنج شنبه ٢٦ بهمن از ساعت ٩ صبح تا ١٨ در سالن مجموعه پایداری (سه راه دالرحمه به سمت کوشک میدان) برای تماشای این مسابقات حضور به هم رسانند.

وی با بیان اینکه شعار این رشته ورزشی داژبال پدیده‌ای نوین در ورزش‌های توپی جهان است، ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات بسط و گسترش داژبال در نقاط کشور و ترویج آن در بین مردم است.

مسئول کمیته استان‌های انجمن داژبال کشور با اشاره به اینکه رشته ورزشی داژبال در چهار استایل (سبک) مختلف انجام می‌شود، تصریح کرد: استایل وسطی، بین المللی، ترامبلین و ساحلی که مسابقات کشوری آن با استایل وسطی که شباهت زیادی به بازی سنتی ایرانیان به نام وسطی یا "وسط وسطو "دارد که همین موضوع سبب جذب مخاطبان بی‌شماری از سنین مختلف شده است.

پاک‌فطرت تصریح کرد: به همین منظور نیز برگزاری نخستین دوره مربیگری و داوری داژبال جنوب کشور نیز در برنامه است که علاقمندان تا پنج شنبه سوم اسفند ۹۶ می‌توانند مدارک خود را به دفتر هیئت ورزش‌های همگانی فارس در بلوار رحمت تحویل داده و یا با شماره ۰۹۳۷۴۴۱۴۰۵۰ در تلگرام در ارتباط باشند.
انتهای پیام/ر

برگزاری مسابقات داژبال در شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار