برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری با حضور چهره های علمی و پژوهشگران

مسئول برگزاری نمایشگاه دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: نمایشگاه پژوهش و فناوری استان ساعت 10 صبح روز پنجم اسفند ماه با حضور چهره های علمی، پژوهشگران و دیگر مهمانان در محل آزمایشگاه مرکزی دانشگاه رازی افتتاح می شود .

برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری با حضور چهره های علمی و پژوهشگرانبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فیضی مسئول برگزاری نمایشگاه دانشگاه رازی کرمانشاه  در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری از پنجم تا هفتم اسفندماه در محل سالن جلسات ریاست دانشگاه رازی، با بیان اینکه زیر مجموعه کار گروه پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار است، گفت: در این نمایشگاه دانشگاه های دولتی،غیر دولتی ،مراکز رشد،جهاد دانشگاهی و شرکت های بخش خصوصی توانمندی ها و محصولاتی را که بر پایه دانش بنیان است ارایه خواهند داد.

فیضی با بیان اینکه نمایشگاه از پنجم تا هفتم اسفندماه برگزار می شود، گفت: در نمایشگاه پژوهش و فناوری، پزوهشگران ستان دستاوردهاس خود را به نمایش خواهند گذاشت و برای برگزاری این نمایشگاه جلسات متعددی در دانشگاه رازی و سایر دستگاه های اجرایی برگزار شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه دانشگاه رازی در ادامه گفت: نمایشگاه امسال در قالب 30 غرفه برگزار می شود که از غرفه هایی که در راستای تجاری سازی محصولات بتوانند گامی برای حل مشکلات کنونی استان و کشور بردارند که منجر به عقد قرارداد قبل و حین برگزاری نمایشگاه شود و همچنین آثار تکراری نداشته باشند بعنوان غرفه برتر تجلیل می شوند.

فیضی با اشاره به اینکه در نمایشگاه نیز غرفه ای از عکس مناطق زلزله زده نیز خواهیم داشت، گفت: علاوه بر برگزاری کارگاهها میتینگ هایی نیز برگزار کرده که سه الی چهار کارگاه استارتاپ نیز در نمایشگاه فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه دانشجویان و دانش آموزانی برای بازدید از نمایشگاه می آیند تصمیم داریم برنامه هایی بلند مدت در راستای فناوری های دانش بنیان داشته باشیم که برای آینده موثر باشد.

انتهای پیام/ز

برپایی نمایشگاه عکس مناطق زلزله زده  در نمایشگاه پژوهش و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار