اولین میزبانی خوزستان از اردوی تیم ملی وزنه برداری

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اولین اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری بانوان به میزبانی امیدیه بر گزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت: با توجه به ظرفیت و استعداد بانوان خوزستانی در رشته وزنه‌برداری، قرار است اولین اردوی تیم‌ملی ایران نیز از 13 تا 20 اسفندماه به میزبانی امیدیه برگزار شود.

وی افزود: 15 وزنه‌بردار در این اردو حضور خواهند داشت و یک سالی است که وزنه‌برداری بانوان کار خود را در کشور آغاز کرده است و چند روز پیش نیز رکوردگیری از وزنه‌برداران برگزار شد و همچنین با توجه به رکوردهای راضی‌کننده‌ای که به ثبت رسید.

حیدری تاکید داشت: فدراسیون ایران بسیار امیدوار است که بابرنامه‌ریزی‌های خوبی که برای این بخش دارد، بتوانند در المپیک 2020 نیز افتخارآفرینی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مسئولان هیات وزنه‌برداری خوزستان در تلاش هستند که این رشته را بتوانند به صورت هر چه بهتر در خوزستان گسترش دهند تا همگام با فدراسیون حرکت کنند. ما نیز در کنار این هیات هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

ور در پایان تاکید داشت: برگزاری میزبانی اردوی تیم‌ملی در خوزستان نیز می‌تواند نویدبخش روزهای خوب این رشته در استان باشد.

انتهای پیام/م

خوزستان میزبان اولین اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.