تحقیق علمی نشان داد؛

نشاط زنان ایثارگر بالاتر از زنان عادی

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: طبق تحقیق علمی نشاط زنان ایثارگر بالاتر از زنان عادی است.

میرزایی رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان استان مرکزی در دفاع مقدس در حاشیه کارگاه توسعه سلامت و نشاط اجتماعی زنان ایثارگر استان مرکزی در اراک  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: طبق تحقیقی علمی که انجام شده نتیجه گرفته شده که زنان ایثارگر نسبت به زنان عادی از نشاط بالاتری برخوردار هستند.

میرزایی با اشاره به اینکه اگرچه زنان ایثا گر نشاطشان بالاتر است اما  با توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی دچار آسیب‌های خاص خود هستند افزود: این افراد هم  از آسیب‌های روحی در خانواده هایشان در امان نمانده اند.

وی اضافه کرد: در راستای سلامت و نشاط خانواده‌های ایثارگران دیدار‌های چهره به چهره با همسران و دختران جانباز را تدارک دیده ایم و در طی سال از تیرماه تا پایان اسفندماه با ۵۰ خانواده دیدار داریم و در حل مشکلات روحی و خانوادگی تنها با حضور کارشناسان اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان استان مرکزی در دفاع مقدس ادامه داد: کارگاه توسعه سلامت و نشاط اجتماعی زنان ایثارگر با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده ایثارگران توسعه سلامت و نشاط اجتماعی زنان ایثارگر با حضور همسران جانباز و آزاده برگزار شد.

وی بیان کرد: در این کارگاه یک بروشور با محوریت نشاط و شادی بر مبنای ارزش‌های اسلامی تهیه شده و به همسران جانبازان داده شد.

انتهای پیام / ج

سخنان رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.