22 بهمن نماد غیرت و ایثار امت اسلامی است

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: 22 بهمن روز بزرگی در تاریخ ملت ایران و به عنوان نماد غیرت و ایثار امت اسلامی است که با پیروزی انقلاب اسلامی بر تارک تاریخ کشورمان همواره می‌درخشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسن سیوندیان با بیان این نکته که هر روز این انقلاب یادآور حماسه‌های ملت غیور و متدین و دلاوری‌های جوانان این مرز و بوم است،اظهار کرد: امت غیور ایران همواره نشان داده‌اند که غیرت، مقاومت و اراده در رگ‌هایشان می‌جوشد و با تکیه بر مفاهیم قرآنی، ندای «و لا تهنوا» قرآن را به جان دل و گوش جان شنیده‌اند؛ آنان نشان داده‌اند هر کجا که لازم باشد وارد عرصه شده و برای اعتلای کشور عزیزمان از جان شیرین نیز دریغ نخواهند کرد.

وی گفت:22 بهمن ماه در حافظه‌ تاریخی ملت غیور ایران سالروز اعلام برائت از طاغوتیانی است که  همواره از چنگال‌شان خون زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع در سراسر جهان می‌چکد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان اضافه کرد: بیست و دوم بهمن ماه نه تنها به تمام مستضعفان جهان آموخت که می‌توان با تکیه بر ایمان و اراده و روحیه‌ ظلم‌ستیزی بر چپاول‌گران غلبه کرد بلکه درسی برای آزادی‌خواهان جهان شد تا با نفی قدرت‌های نامشروع و زورگو به خود هویت ببخشند و هر مسلمان باید با سر دادن «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» این را به جهانیان اثبات کند که حاشا اگر زیر یوغ استکبار و نوچه‌های لاابالی آن‌ها در منطقه و جهان برویم.

سیوندیان عنوان داشت: شکست پیاپی غاصبان آمریکایی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و شکست‌های اخیر آنان در منطقه که باعث سرافکندگی آن‌ها شده، نه تنها نماد وحدت ایرانیان با هر زبان و قوم و نژادی است، بلکه نشان از پیروزی اراده تظلم‌خواهی بر جهان‌خواری نیز دارد.

وی بیان کرد: 22 بهمن ماه یادآور طنین عدالت‌گری و آزادی‌خواهی بت‌شکن زمان، امام خمینی(ره) علیه سلطه و استکبار آمریکاست و معطر به خون جوانانی است که در تاریخ این انقلاب مقابل ظلم ایستادند و به شهادت رسیدند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: 22 بهمن ماه نشأت‌گرفته از گفتمان استکبارستیزی و نتیجه اعتماد به نیروی داخلی و سرمایه‌های کشور است تا دوباره بتوان «شهریاری»ها و «احمدی‌روشن»ها را به عرصه علم و اقتدار برگرداند و در مقابل ظلم و استعمار ایستاد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) سال‌ها پیش این مهم را به جهانیان اثبات کردند و به همه آموختند که در اسلام توحیدی «کدخدا» معنایی ندارد و صد البته که اگر یک سوی جهان ظلم و سوی دیگر مقاومت باشد پیروز میدان، مقاومت است و سازش و صلح معنایی ندارد.

سیوندیان بیان کرد: 22بهمن ماه روز غلبه خدامحوری بر کدخدامحوری و قطع ید کودک‌کشی و خون‌ریزی است و نه در آغوش کشیدن شیوخ شیطانی و دست دادن و قدم زدن با شیاطین سلطه‌گر؛ امروز ما دانشجویان بار دیگر با شهیدان این مرز و بوم عهد می‌بندیم که لحظه‌ای در ایستادگی مقابل کفر و شرک و ظلم و استکبار سستی نورزیم و در عرصه‌های گوناگون و با حنجره‌هایمان، قلم‌هایمان، قدم‌هایمان و جان‌هایمان لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

وی در پایان اذعان داشت: امروز نوبت ماست که با توکل به خدای متعال، امید به آینده‌ای درخشان و با ایمان به وعده الهی در راستای تداوم و تعالی انقلاب اسلامی، این میراث گرانبهای امام(ره) و شهدا تمام همت خود را به کار گیریم و بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنیم و اجرای فرامین و منویات ایشان را که مدبرانه راه اعتلای انقلاب اسلامی و سعادت مسلمین را نشان می‌دهد، اولویت اصلی خود قرار دهیم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: راهپیمایی ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.