ماهینی: هرکسی بازی کند یا نکند، انسجام پرسپولیس حفظ می شود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هرکس در پرسپولیس بازی کند، انسجام تیمی حفظ می شود.

ماهینی: هرکسی بازی کند یا نکند، انسجام پرسپولیس حفظ می شود به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ماهینی درباره برتری پرسپولیس مقابل نسف قارشی ازبکستان بیان کرد: پرسپولیس از فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تجربه خوبی دارد چرا که توانستیم به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کنیم و در بازی با الهلال هم به دلیل اینکه چهار تا پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم، نتوانستیم به فینال برسیم.

او ادامه داد: تمام بازیکنان پرسپولیس سرحال هستند و امیدوارم با کمک مدیریت، کادرفنی و بازیکنان به آنچه که لیاقت هواداران است، دست یابیم.

ماهینی درمورد دغدغه هواداران پرسپولیس نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان این تیم اظهار کرد: تمام بازیکنان دوست دارند در پرسپولیس بمانند چراکه تیم خوبی داریم که دست کم باید برای سه تا چهار فصل دیگر حفظ شود. شرایطی داریم که حقمان است اما مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. هفته پیش که در تمرینات صحبت می کردیم تمام‌ بچه ها می گفتند در پرسپولیس می مانند.

مدافع- هافبک پرسپولیس  درباره اینکه به نظر می رسد بازیکنانی که برای تمدید قرار با این تیم مقاومت می کنند مورد غضب برانکو قرار گرفته و نیمکت نشین شده اند، گفت: اصلا چنین بحثی نیست چراکه هیچ صحبتی از طرف باشگاه برای تمدید قرارداد با ما نشده است. برانکو هر روز تمرینات را با دقت زیرنظر دارد و هرچه او بگوید قبول می کنیم. هر کسی بازی کند یا نکند، انسجام تیمی پرسپولیس حفظ می شود چراکه تمام بازیکنان با هم دوست و رفیق هستند و مشکلی وجود ندارد.

ماهینی درباره تقابل پرسپولیس با السد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: السد، تیم خوبی است که با بهره گیری از بازیکنان بزرگ در رتبه دوم لیگ ستارگان قرار گرفته است. بازی سختی در قطر داریم و امیدوارم در این بازی هم‌نتیجه لازم را بگیریم.

او درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر پولی به حساب بازیکنان واریز کرده است یا خیر، تصریح کرد: این مسائل را باید از حمیدرضا گرشاسبی بپرسید.

انتهای پیام/ 

اظهارات ماهینی درباره برد برابر نسف قارشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار