گردشگری زمینی در جزیره قشم با اتوبوس هایVIP

مدیر حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم از نوسازی حوزه گردشگری زمینی در این جزیره خبر داد.

اسماعیل خدرلو مدیر حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، از نوسازی حوزه گردشگری زمینی در این جزیره با بکارگیری اتوبوس های VIP اسکانیا (دُرسا) خبر داد.

وی گفت: این اتوبوس 25 نفره به عنوان یکی از پیشرفته ترین مُدل از اتوبوس های بین المللی، به اینترنت، صندلی تخت شو مانیتوردار با قابلیت پخش آهنگ، فیلم، کارتون و بازی های کامپیوتری مجهز است.

مدیر حمل و نقل عمومی و پایانه های سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه شرکت آسیا سفر قشم به عنوان یکی از شرکت های بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم تمام مجوز فعالیت اقتصادی خود را از این سازمان دریافت کرده، افزود: نخستین اتوبوس VIP این شرکت با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریالی با هدف ارائه خدمات مدرن به مسافران جزیره قشم فعالیت خود را در ناوگان حمل و نقل مسافری این منطقه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر شروع کرده است.

اسماعیل خدرلو  گفت: قرار است در سه ماه نخست سال 97 دو دستگاه دیگر از این اتوبوس مدل سال اسکانیا توسط این شرکت به ناوگان حمل و نقل مسافری قشم اضافه شود.

وی افزود: 28 دستگاه اتوبوس دیگر این شرکت به همراه 27 دستگاه اتوبوس دو شرکت دیگر حمل و نقل، انتقال مسافران جزیره قشم از شیراز، اصفهان، یاسوج، شهر کرد و یزد را بعهده دارند.

 مسافران جزیره قشم می توانند از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی قشم)، دریایی (اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری قشم) و زمینی (ورود انواع وسایل نقلیه از بندر پهل به اسکله لافت با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت) وارد جزیره قشم شوند.

انتهای پیام/ف

گردشگری در قشم با اتوبوس های VIP

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.