تمدید مهلت ارسال آثار برای نمایشگاه بین المللی آیین های نوروز در اکو

مهلت ارسال اثر برای نمایشگاه بین المللی نقاشی و تصویرگری آیین های نوروز تمدید شد.

نمایشگاه بین المللی آیین های نوروز در اکو تمدید شدبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران و موسسه فرهنگی اکو با هدف تبادل تجربه میان هنرمندان معاصر منطقه در نظر دارند، نمایشگاه نقاشی و تصویرگری «آیین های نوروزی در منطقه اکو» را از زاویه دید هنرمندان کشورهایی برگزار نمایند که آیین نوروزی با احترام در آنها برپا می شود.

در این فراخوان از همه هنرمندان رشته نقاشی و تصویرگری که به موضوع نوروز و آیین های مرسوم آن از منظر فرهنگ بومی خویش پرداخته اند، دعوت می شود تا با خلق آثار بدیع، در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

شرایط شرکت در نمایشگاه:

شرکت برای کلیه هنرمندان آزاد است.

هنرمند مجاز است تصویر حداکثر 5 اثر برگزیده خود را با فرمت jpg  و با حجم حداکثر 5 مگ، همراه با شناسنامه اثر شامل (موضوع، تکنیک، ابعاد و سال خلق اثر) و رزومه هنری در فرمت word ، تا تاریخ 30 بهمن ماه به ایمیل دبیرخانه ارسال نمایند.

شایان ذکر است، هر اثر می بایست به صورت جداگانه نامگذاری شده و همراه با شناسنامه خود در یک فایل فشرده قرار گرفته و در نهایت کلیه آثار نیز در قالب یک فایل فشرده نهایی جهت ارسال، به ایمیل دبیرخانه نمایشگاه ارائه گردد.

فایل فشرده نهایی می بایست به زبان انگلیسی و به شکل زیر نامگذاری و ارسال شود. country-) familyname- firstname)  نام کشور- نام خانوادگی- نام

-آثار ارائه شده می بایست در سه سال اخیر خلق شده باشند

-تکنیک آثار آزاد است. (هنرمند محدودیت در شیوه اجرا ندارد)

-ابعاد آثار ارائه شده می بایست حداکثر 50*70 سانتی متر باشد.

-اصل آثار منتخب می بایست در تاریخ 7 اسفندماه سال جاری به محل برگزاری نمایشگاه تحویل داده شود.

-به هر اثر منتخب یک پوستر نمایشگاه، پنج کارت دعوت و گواهی شرکت در نمایشگاه به زبان انگلیسی با امضای روسای انجمن و موسسه فرهنگی اکو اهدا می شود.

-در صورت تهیه کاتالوگ از آثار نمایشگاه، از هر هنرمند به تعداد منتخب، هزینه ای جداگانه دریافت می شود.

-دبیرخانه جشنواره مجاز است از تصاویر آثار ارسالی با ذکر نام صاحب اثر، در موارد تبلیغاتی، انتشار کتب، فضای مجازی و... استفاده نماید.

بنابر این گزارش، محمدعلی حجازی دبیر اجرایی و عادله رفائی مدیر هنری این نمایشگاه هستند.

گفتنی است؛ پایان مهلت ارسال آثار 30 بهمن ماه است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار