طی شش روز پایانی دهه مبارک فجر 19 هزار و 138 مسافر از طریق چند فرودگاه داخلی و یک فرودگاه خارجی در این جزیره تردد کردند.

مجتبی شمس نژاد مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: طی شش روز پایانی دهه مبارک فجر (17 تا 22 بهمن) تعداد 19 هزار و 138 مسافر از طریق چند فرودگاه داخلی و یک فرودگاه خارجی (دبی) در این جزیره تردد کردند.

وی افزود: این میزان تردد هوایی در این مدت  در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رقمی معادل 16 هزار و 945 مسافر ورودی و خروجی با افزایش بیش از 12 درصدی همراه بوده است.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم گفت: مسافران ورودی و خروجی شش روز یاد شده در بهمن امسال با 80 فروند هواپیما در این جزیره تردد کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و 70 پرواز، 14 و دو دهم درصد افزایش داشته است.

 علاقه‌مندان گردشگری در جزیره قشم می توانند از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی قشم)، زمینی (با وسایل نقلیه شخصی و عمومی از اسکله پهل به لافت توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری) وارد این جزیره زیبا در جنوب ایران شوند.

انتهای پیام/ف

افزایش تردد به جزیره قشم با هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.