باقری خبر داد

استعدادیابی کودکان بهزیستی در جشنواره «امید میهن»

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: جشنواره «فرزندان امید میهن» فضایی مناسب برای استعدادیابی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی فراهم می آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران در مراسم اختتامیه جشنواره «فرزندان امید میهن» که با حضور جمعی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور، مسئولان بهزیستی استان تهران و کودکان و نوجوانان مراکز شبه خانواده و همچنین فرزندان امداد بگیر سازمان بهزیستی صبح امروز چهارشنبه (۲۵ بهمن) در تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد:جشنواره «فرزندان امید میهن» فضایی مناسب برای استعدادیابی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی فراهم می آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان بهزیستی با دغدغه  همواره در تلاش هستند تا آینده ای روشن و خوب را برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش این سازمان رقم بزنند.

مدیر کل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم بارها بر انجام عمل صالح تاکید کرده و از آن به عنوان باقیات صالحات نام برده است.

باقری یادآور شد: عمل صالح همان هم‌اندیشی میان انسان‌ها و دادن امید آینده به دیگران است و همچنین در توضیح «عمل صالح» می‌توان از کمک به دیگران و درک و یاری به آنها در شرایط سخت و امید دادن به این افراد اشاره کرد.

وی اضافه کرد: کمک به دیگران، به خودآگاهی و ارتقاء تعامل اجتماعی افراد بین یکدیگر و بهبود روابط افراد در جامعه منتهی می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: هدف جشنواره «فرزندان امید میهن» فراهم کردن زمینه استعدادیابی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی است.

باقری اضافه کرد: پس از برگزاری جشنواره «فرزندان امید میهن» ، ۱۰ درصد از کودکان حاضر به مرحله نهایی راه یافته و در جریان مراسم امروز، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/

برگزاری جشنواره «فرزندان امید میهن» برای استعداد یابی کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار